شکست فاجعه‌بار برانکو ایوانکوویچ مقابل سامورایی‌ها؛ طوفان ژاپن، اژدهای چین را در هم کوبید!

تیم ملی فوتبال چین در دیداری یک‌طرفه با نتیجه‌ای تحقیرآمیز مقابل ژاپن شکست خورد تا شروع ناامیدکننده‌ای در مسیر جام جهانی ۲۰۲۶ داشته باشد.

کد خبر: ۱۳۳۶
شکست فاجعه‌بار برانکو ایوانکوویچ مقابل سامورایی‌ها؛ طوفان ژاپن، اژدهای چین را در هم کوبید!

در چارچوب هفته اول مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و از گروه C این رقابت‌ها، تیم‌های ملی فوتبال ژاپن و چین در حالی به مصاف هم رفتند که کمتر کسی انتظار داشت اژدهای زرد پوش چنین شکست سنگینی را متحمل شود. سامورایی‌ها که از همان دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بودند، در دقیقه ۱۲ با ضربه سر واتارو اندو از روی ارسال تاکفوسا کوبو به گل اول رسیدند. در ادامه ژاپنی‌ها که حریفی کاملا برتر بودند، با حملات پی‌درپی خود چین را تحت فشار قرار دادند و سه بار دیگر توسط کائورو میتوما و تاکومی مینامینو (دو بار) به گل رسیدند تا نیمه اول با نتیجه ۴ بر صفر به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز برتری ژاپنی‌ها ادامه داشت و آنها موفق شدند سه گل دیگر توسط جونیا ایتو، دایزن مائدا و تاکفوسا کوبو به ثمر برسانند تا در نهایت با هفت گل شاگردان برانکو را در هم بکوبند.

این پیروزی پر گل ژاپن در حالی به دست آمد که تیم ملی چین که هدایت آن را برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس، بر عهده دارد، عملکردی بسیار ضعیف از خود به نمایش گذاشت و نتوانست حریف قدرتمند خود را آزار دهد.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها