هاشمی‌نسب: امیدوارم رضاییان بتواند بر حاشیه‌ها غلبه کند!

مهدی هاشمی‌نسب، دستیار پیشین نکونام، به تازگی با خبرنگاران درباره وضعیت استقلال و رامین رضاییان صحبت کرده است. او در گفتگویی صریح و امیدبخش به بررسی شرایط فعلی استقلال و تأثیر رضاییان در این تیم پرداخت.

کد خبر: ۹۷۴
هاشمی‌نسب: امیدوارم رضاییان بتواند بر حاشیه‌ها غلبه کند!

سایت خبری پاس‌گل به نقل از ورزش سه؛ مهدی هاشمی‌نسب که امروز به باشگاه استقلال مراجعه کرده بود، در گفتگویی کوتاه با خبرنگاران گفت: «دلیل حضور من صحبت در مورد قرارداد بود که به فردا موکول شد. اگر قراردادی بسته شود، یکی دو روز کار دارد و آن زمان به اردو ملحق می‌شوم.» او همچنین در پاسخ به سوالات درباره وضعیت استقلال اظهار کرد: «آرزویم موفقیت استقلال است. سال گذشته با وجود تلاش‌های زیاد، نتایج دلخواه حاصل نشد، اما امیدوارم با اضافه شدن بازیکنان جدید، اتفاقات خوبی برای استقلال بیفتد.»

در خصوص ورود رامین رضاییان به استقلال، هاشمی‌نسب گفت: «امیدوارم رامین رضاییان با کیفیت و احترام به تیم کمک کند و بتواند بر حاشیه‌های پیرامونش غلبه کند. تجربه من هم نشان می‌دهد که انتقال بین این دو تیم می‌تواند سخت باشد، اما امیدوارم او موفق شود.» او افزود: «حاشیه‌ها در انتقال بین پرسپولیس و استقلال اجتناب‌ناپذیر است، ولی امیدوارم رضاییان بتواند بر این شرایط فائق بیاید.»

هاشمی‌نسب همچنین درباره دریافت مدارک آسیایی خود گفت: «خدا را شکر، ۲۴ روز در اردو بودیم و استادان خوبی داشتیم که آموزش‌های لازم را به ما دادند. همچنان در عرصه مربیگری جا برای پیشرفت داریم و امیدوارم بتوانیم مفید باشیم، چه در استقلال، تیم جوانان یا نوجوانان.» او تأکید کرد: «هر کجا باشم، هدفم کمک به تیم و موفقیت آن است. اگر روزی احساس کنم که نمی‌توانم کمکی کنم، کنار می‌روم.»

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها