مدیر برنامه عطیه الله پرسپولیس را نادیده گرفت

در حالی که شایعاتی درباره علاقه‌مندی پرسپولیس به جذب یحیی عطیه‌الله، بازیکن تیم ملی مراکش، وجود دارد، مدیر برنامه‌های این بازیکن در اظهارات خود هیچ اشاره‌ای به این باشگاه ایرانی نکرده است. این موضوع سوالاتی را درباره آینده این بازیکن و مقصد احتمالی او مطرح کرده است.

کد خبر: ۹۲۳
مدیر برنامه عطیه الله پرسپولیس را نادیده گرفت

 

محسن المعادی، مدیر برنامه‌های یحیی عطیه‌الله، در گفت‌وگویی با شبکه «الشمس» مصر اعلام کرد که این بازیکن پیشنهادهایی از باشگاه‌های مصری و اروپایی دارد، اما تصمیم نهایی به عهده باشگاه سوچی روسیه است. وی اظهار داشت: «تماس‌هایی از سوی باشگاه الاهلی مصر برای جذب عطیه‌الله داشته‌ایم و هنوز نمی‌دانیم این باشگاه چه رقمی برای این انتقال در نظر دارد. همچنین باشگاه‌های اروپایی به صورت روزانه برای جذب این بازیکن تماس می‌گیرند.»

او در مورد سایر پیشنهادها گفت: «علاوه بر الاهلی و پیرامیدز، سه تیم بزرگ دیگر نیز برای جذب یحیی رقابت می‌کنند. همچنین باشگاه‌هایی از عربستان و روسیه با پیشنهادات جذاب وارد رقابت شده‌اند و باشگاه سوچی با مناسب‌ترین پیشنهاد موافقت خواهد کرد.»

نکته قابل توجه در این اظهارات، غیبت نام پرسپولیس در بین باشگاه‌های خواهان یحیی عطیه‌الله بود. این موضوع سوالاتی را درباره حضور احتمالی این بازیکن در تیم تهرانی به وجود آورده است.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها