ادعای عجیب مالک یک تیم لیگ برتری: استقلال ۴۷ میلیارد تومان برای رضایتنامه فلاح پول داد!

رضا حدادیان، مالک باشگاه نساجی، در جلسه‌ای با حضور مسئولین استانی، با لحنی تند و انتقادی، نسبت به وضعیت نابرابر تیم‌های خصوصی در برابر تیم‌های دولتی و متمول در لیگ برتر فوتبال ایران اعتراض کرد.

کد خبر: ۸۷۴
ادعای عجیب مالک یک تیم لیگ برتری: استقلال ۴۷ میلیارد تومان برای رضایتنامه فلاح پول داد!

رضا حدادیان با اشاره به رقم نجومی ۴۷ میلیارد تومانی که استقلال برای رضایت‌نامه سامان فلاح، بازیکن مازندرانی، پرداخت کرده است، گفت: "در لیگی که ۴ هزار میلیارد تومان پول جابه‌جا می‌شود، ما چطور می‌توانیم با این شرایط بازیکن جذب کرده و فعالیت کنیم؟"

حدادیان با تاکید بر اینکه نساجی با این شرایط توان ادامه کار را ندارد، از کمک‌های خود به تیم در سال جاری برای جلوگیری از آسیب دیدن نساجی خبر داد. او با بیان اینکه "من بچه همین استان هستم و دوست ندارم نساجی که ۶ سال برایش زحمت کشیدم آسیب ببیند"، خواستار توجه و حمایت مسئولین از تیم‌های خصوصی در فوتبال ایران شد.

مالک باشگاه نساجی همچنین به کمبود امکانات و زیرساخت‌های ورزشی در استان مازندران اشاره کرد و گفت: "ما در استان مازندران یک استادیوم درست و حسابی نداریم. این برای استان مازندران که مهد ورزش است، خوب نیست."

حدادیان در ادامه به نقش مهم نساجی در پرورش استعدادهای جوان در فوتبال مازندران اشاره کرد و گفت: "کلی از جوانان فوتبال مازندران درگیر همین باشگاه نساجی هستند و اگر این تیم‌ها نباشند این جوانان کجا بروند؟ کجا خودشان را خالی کنند؟"

او با بیان اینکه نساجی ویترین فوتبال ایران و فوتبال مازندران است، از مسئولین خواست تا با حمایت از این تیم، به حفظ شخصیت و جایگاه فوتبال مازندران در سطح کشور کمک کنند.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها