بشار رسن در دو راهی پرسپولیس و تراکتور

بشار رسن، هافبک عراقی که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد، دوست دارد بار دیگر به ایران بازگردد.

کد خبر: ۸۴۹
بشار رسن در دو راهی پرسپولیس و تراکتور

فصل نقل‌وانتقالات فوتبال ایران در حالی روزهای پرالتهابی را پشت سر می‌گذارد که تیم‌ها به دنبال تقویت خود برای حضور در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا هستند. در این بین، زمزمه‌هایی از بازگشت یکی از محبوب‌ترین بازیکنان خارجی پرسپولیس به گوش می‌رسد.

بشار رسن هافبک عراقی که سابقه دو دوره حضور در پرسپولیس را دارد،  به نظر می‌رسد قصد دارد بار دیگر پیراهن سرخپوشان را به تن کند. او که در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود، پیشنهاداتی از جمله تراکتور تبریز دریافت کرده است، اما اولویت او بازگشت به پرسپولیس است.

رسن که سابقه صمیمیتی با مهدی ترابی دارد و دو هموطن عراقی او یعنی صفا هادی و مهند علی نیز در تراکتور حضور دارند، در صورتی که از پرسپولیس پیشنهاد دریافت نکند، راهی تبریز خواهد شد.

دلایل بازگشت احتمالی بشار به پرسپولیس

رسن بارها در مصاحبه‌های خود ابراز علاقه شدید خود به پرسپولیس و هواداران این تیم را کرده است. او خاطرات خوشی با این تیم دارد و بازگشت به جمع سرخپوشان برای او جذاب خواهد بود.

 پرسپولیس در حال حاضر در خط هافبک خود با کمبود بازیکن بازیساز روبرو است. رسن می‌تواند با خلاقیت و تکنیک خود، گره از بازی این تیم در میانه میدان باز کند.

باید منتظر ماند و دید که در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد و آیا بشار رسن بار دیگر پیراهن پرسپولیس را به تن خواهد کرد یا او به جمع زیاد پرسپولیسی‌های سابق تراکتور خواهد پیوست.

نظرات شما
  • علی زنوزلی

    آتا جان لطفآ بشار رسن را حتمآبیار تراختور چون فو ق العاده است

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها