توافق جنجالی پرسپولیس با مدافع مراکشی؛ سه ساله و بلندمدت!

​پرسپولیس در آستانه توافق با ایوب العملود، مدافع مراکشی، و انعقاد قراردادی طولانی مدت است.

کد خبر: ۸۴۰
توافق جنجالی پرسپولیس با مدافع مراکشی؛ سه ساله و بلندمدت!

پرسپولیس که به دنبال جایگزینی برای دانیال اسماعیلی‌فر است، تلاش می‌کند تا در فصل نقل و انتقالات تابستانی با یک مدافع راست قرارداد امضا کند. با توجه به شرایط تیم و هدایت آن توسط یک مربی باتجربه اسپانیایی، احتمال زیادی وجود دارد که سرخ‌پوشان به دنبال گزینه‌های خارجی بروند.

سایت البطوله مراکش اعلام کرده است که پرسپولیس در آستانه توافق با ایوب العملود، مدافع مراکشی، قرار دارد. این سایت مراکشی با تیتر "ایوب العملود با پرسپولیس برای عقد قرارداد سه ساله به توافق رسید" نوشت: العملود در تابستان جاری به پرسپولیس نزدیک شده است و قرار است که با عقد قراردادی سه ساله به این تیم بپیوندد.

العملود در حال حاضر بازیکن آزاد است و قراردادش را با تیم الوداد بعد از پایان فصل گذشته فسخ کرده است. جالب اینجاست که پرسپولیس برای پست دفاع چپ نیز به دنبال جذب یک مدافع مراکشی دیگر به نام یحیی عطیه الله است که در لیگ روسیه بازی می‌کند.

به نظر می‌رسد حضور سرمربی اسپانیایی پرسپولیس در لیگ مراکش، تأثیر زیادی در انتخاب بازیکنان این کشور برای تقویت تیم داشته باشد. این انتقالات می‌تواند هواداران پرسپولیس را نسبت به آینده تیم امیدوار کند و نشان از برنامه‌ریزی دقیق مدیریت باشگاه برای فصل جدید دارد.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها