واکنش استقلال به تمدید قرارداد صالح حردانی: دو برابر پیشنهاد دادیم، نپذیرفت!

باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای در خصوص پیشنهاد قرارداد با صالح توضیحاتی ارائه کرد. اطلاعیه‌ای که با توجه به آن به نظر می‌رسد پایان همکاری استقلال و حردانی فرا رسیده است.

کد خبر: ۸۳۵
واکنش استقلال به تمدید قرارداد صالح حردانی: دو برابر پیشنهاد دادیم، نپذیرفت!

صالح حردانی از جمله بازیکنانی است که قراردادش را تمدید نکرده است و شایعه مذاکره او با سپاهان و پرسپولیس منتشر شده است. حتی برخی از مذاکره مدیربرنامه‌های صالح حردانی با پرسپولیس هم خبر داده‌اند.

استقلال هم در واکنش به این اتفاق با صدور اطلاعیه‌ای، اعلام کرد که دو برابر مبلغ پیشین به حردانی پیشنهاد شده است و حتی مقرر شده بود پیش از امضای قرارداد مطالبات حردانی پرداخت شود، اما او نپذیرفته است.

در اطلاعیه باشگاه استقلال آمده است:

در روزهای اخیر شایعات و اخبار نادرست زیادی در خصوص برخی از بازیکنان حاضر در لیست تمدید تیم فوتبال استقلال مطرح شده است.

یکی از این اسامی، صالح حردانی مدافع هافبک تیم فوتبال استقلال است. صالح حردانی از اولین بازیکنانی بود که با او برای تمدید قرارداد مذاکرات انجام شد و باشگاه استقلال رقم قابل توجهی (با افزایش بیش از صد درصد نسبت به قرارداد فصل پیش) را به ایشان برای تمدید پیشنهاد داد و قرار شد دقایقی قبل از امضای قرارداد جدید کلیه مطالبات نامبرده به حساب ایشان واریز و‌ متعاقبا قرارداد امضا شود که متاسفانه نهایتا حردانی پیشنهاد استقلال را نپذیرفت. حال در صورتی که صالح حردانی با رقم پیشنهادی باشگاه استقلال موافق است، باشگاه استقلال آماده پرداخت کلیه مطالبات نامبرده همزمان با انعقاد قرارداد در سریعترین زمان ممکن است.

انتشار این اطلاعیه از سوی استقلال نشان می‌دهد که مذاکرات استقلال و حردانی به خوبی پیش نرفته است و به نظر می‌رسد صالح حردانی را باید یکی از جدا شده‌های استقلال در نظر گرفت.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها