تاج: شائبه عمدی بودن عدم ورود VAR به نفع یک تیم خاص!

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، در مجمع سالیانه هیئت فوتبال اصفهان با حضور مقامات ورزشی استان، از جمله سیدمهدی صدری، علی طاهری، مهدی آذربایجانی و نیما نکیسا، شرکت کرد. وی در این جلسه به بررسی عملکرد، بودجه سال ۱۴۰۳ و مسائل مربوط به هیئت فوتبال اصفهان پرداخت و به شایعات پیرامون VAR پاسخ داد.

کد خبر: ۸۱۷
تاج: شائبه عمدی بودن عدم ورود VAR به نفع یک تیم خاص!

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، در حاشیه مجمع سالیانه هیئت فوتبال اصفهان اظهار داشت: "استان اصفهان در تمامی حوزه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی نقش ویژه‌ای دارد. گستردگی فوتبال گاهی موجب ایجاد شائبه و ابهام می‌شود."

وی افزود: "برخی می‌گویند عمداً VAR را وارد نمی‌کنند تا نتایج به سود تیم خاصی بیاید. این موضوع حساسیت و تنش زیادی ایجاد می‌کند و نیاز به توضیح مکرر دارد."

تاج با اشاره به اینکه فوتبال دارای حواشی زیادی است، تاکید کرد: "باید با این حواشی منطقی برخورد کنیم. اهمیت دادن بیش از حد به فوتبال، حساسیت‌ها را دوچندان می‌کند."

وی در ادامه افزود: "طبق قانون فیفا به زودی باشگاه‌های فوتبال باید از سایر رشته‌های ورزشی جدا شوند و نمی‌توان همزمان با فوتبال در سایر رشته‌ها تیم‌داری کرد."

تاج همچنین درباره فوتسال گفت: "اتفاقات خوبی در فوتسال رخ داده و تیم گیتی‌پسند می‌تواند در جام باشگاه‌های آسیا موفقیت‌آمیز باشد. تیم پالایش نفت نیز به لیگ برتر اضافه شده است."

وی یادآور شد: "اصفهان در فوتبال بانوان عقب است و امیدواریم اتفاقات خوبی در این زمینه بیفتد. همچنین سهم اصفهانی‌ها در تیم‌های ملی فوتبال بانوان کم است و باید کار جدی انجام شود."

تاج در پایان گفت: "یاد و خاطره شهدای فوتبال و عزیزانی که از دنیا رفتند را گرامی می‌داریم و برای پیشکسوتان فوتبال اصفهان آرزوی سلامتی داریم."

علی طاهری، رئیس هیئت فوتبال اصفهان، نیز در حاشیه این مجمع گفت: "شروع کارمان با اپیدمی کرونا همراه بود و تا دوسال اول نتوانستیم هیچ کاری انجام دهیم. از سال ۱۴۰۱ شروع به کار کردیم و اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف انجام شده است."

وی افزود: "در این مدت نتایج خوبی داشتیم از جمله قهرمانی سپاهان در جام حذفی و قهرمانی گیتی‌پسند در لیگ برتر. اصفهان تنها استانی است که همه زیرمجموعه‌هایش را پوشش می‌دهد و در بالاترین سطح لیگ‌های کشور فعال است."

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها