اولین خرید میلیاردی پرسپولیس مشخص شد

ستاره ملی‌پوش آلومینیوم اراک با رد پیشنهاد سپاهان، به جمع سرخ‌پوشان پایتخت ملحق می‌شود.

کد خبر: ۷۸۱
اولین خرید میلیاردی پرسپولیس مشخص شد

لیموچی با قراردادی ۳ ساله به پرسپولیس پیوست!

ستاره ملی‌پوش آلومینیوم اراک با رد پیشنهاد سپاهان، به جمع سرخ‌پوشان پایتخت ملحق شد.

شایعات پیرامون جدایی مهدی ترابی از پرسپولیس هنوز به طور کامل رنگ واقعیت به خود نگرفته، اما مدیران این باشگاه با آینده‌نگری، در اقدامی پیش‌دستانه مهدی لیموچی، پدیده ملی‌پوش آلومینیوم اراک را به خدمت گرفتند.

لیموچی که با درخشش در فصل گذشته، نظر بسیاری از کارشناسان و اهالی فوتبال را به خود جلب کرده بود، یک سال دیگر با آلومینیوم قرارداد داشت و پرسپولیسی‌ها برای جذب او مجبور به پرداخت رضایت‌نامه به این باشگاه شدند.

گفته می‌شود رقابت شدیدی بین پرسپولیس و سپاهان برای جذب این بازیکن جوان وجود داشت، اما تمایل و علاقه قلبی لیموچی به پیراهن سرخ، او را راهی تهران کرد.

طبق اخبار موثق، مبلغ رضایت‌نامه لیموچی ۱۵ میلیارد تومان و قرارداد او با پرسپولیس ۳ ساله خواهد بود. همچنین با توجه به ملی‌پوش بودن این بازیکن، او از سقف قرارداد باشگاه بهره‌مند خواهد شد و حقوقی مشابه با بازیکنان باتجربه و ملی‌پوش پرسپولیس مانند احمد رفیعی و وحید امیری دریافت خواهد کرد.

بدون شک، پیوستن مهدی لیموچی به پرسپولیس، خبر خوشی برای هواداران این تیم خواهد بود و آنها امیدوارند که این بازیکن جوان بتواند در آینده به یکی از ستاره‌های کلیدی سرخ‌پوشان تبدیل شود.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک