تکلیف پرسپولیس و افشین پیروانی مشخص شد

با وجود شایعات و انتقادهای اخیر، افشین پیروانی فصل آینده نیز به عنوان سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به کار خود ادامه خواهد داد.

کد خبر: ۷۸۰
تکلیف پرسپولیس و افشین پیروانی مشخص شد

\از مدت‌ها قبل زمزمه‌هایی در مورد پایان همکاری باشگاه پرسپولیس و افشین پیروانی در رسانه‌ها مطرح بود و هر بار نیز افراد مختلفی به عنوان جانشین او مطرح می‌شدند. جالب اینجاست که این شایعات طی چند روز اخیر به اوج رسید و حتی عنوان شد حمید استیلی قرار است به عنوان جانشین پیروانی و سرپرست تیم انتخاب شود اما استیلی با این پیشنهاد مخالفت کرده است.

این در حالی است که رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، برنامه‌ای برای تغییر سرپرست تیم ندارد. همان‌طور که می‌دانید افشین پیروانی بلافاصله بعد از رقابت‌های لیگ راهی سفر به آمریکا شد و گفته می‌شود قرار است امشب به تهران برگردد. همین موضوع باعث شد تا انتقادهایی به عملکرد او وارد شود که چرا در این شرایط حساس و در حالی که می‌توانست نقش تعیین‌کننده‌ای در نقل و انتقالات پرسپولیس داشته باشد، غایب بوده است. انتقادهایی که زمزمه‌های تغییر سرپرست از سوی مدیرعامل پرسپولیس را قوت بخشید. اما واقعیت امر این است که با وجود این مسائل و انتقادهای زیادی که مطرح می‌شود، رضا درویش در حال حاضر برنامه‌ای برای تغییر سرپرست تیم ندارد و می‌خواهد همچنان افشین پیروانی کنار مجموعه تیم باشد.

گفتنی است، افشین پیروانی هنوز یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و نیازی به تمدید قرارداد نیست.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک