پیکان فقط از برخی تیم‌ها با تماشاگر میزبانی می‌کند؛ رقابت با استقلال در دستگردی!

به نظر می‌رسد در لیگ برتر فوتبال ایران، حتی استادیوم‌ها هم گزینشی انتخاب می‌شود!

کد خبر: ۴۳۳
پیکان فقط از برخی تیم‌ها با تماشاگر میزبانی می‌کند؛ رقابت با استقلال در دستگردی!

بنا بر اخبار اعلام شده، دیدار استقلال برابر پیکان در هفته آخر لیگ برتر در استادیوم دستگردی اکباتان برگزار می‌شود. استادیومی که توانایی میزبانی از تماشاگران را ندارد تا بدین ترتیت، لیگی که از ابتدا در نحوه برگزاری آن ایرادهای فراوانی داشت، در نهایت با بی‌عدالتی به پایان برسد.

هواداران فوتبال به یاد دارند که در هفته بیست و هشتم لیگ گذشته، پیکان در استادیوم آزادی و در مقابل هواداران پرسپولیس «میزبان» پرسپولیس بود. اتفاقی که در همان زمان اعتراض‌های زیادی را در پی داشت.

این اتفاق بار دیگر امسال هم افتاد و پرسپولیس در استادیوم آزادگان قزوین و باز هم در مقابل هواداران خودی به مصاف پیکان رفت.

اما به نظر می‌رسد که فقط این پرسپولیس است که حق دارد با هوادارانش با پیکان بازی کند.

ساعتی پیش اعلام شد که برخلاف اصرار استقلالی‌ها به رعایت عدالت، دیدار پیکان برابر استقلال نه در قزوین و نه در اراک و نه حتی در مشهد، در استادیوم دستگری شهرک اکباتان برگزار می‌شود و هر دو تیم حق دارند ۶۰ هوادار مهمان داشته باشند!

این فصل لیگ برتر نیز روز شنبه به پایان می‌رسد، اما چیزی که مشخص است، در این لیگ اتفاقاتی میوفتد که نمونه مشابه آن در جای دیگری دیده نمی‌شود و اگر پیکان در لیگ برتر باقی بماند، سازمان لیگ باید یک فکر اساسی به حال این اتفاقات بکند تا هر باشگاهی، در هر استادیومی که دوست داشت به دیدار رقبا نرود.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها