استقلال به دنبال عدالت، سازمان لیگ منتظر نتایج!

۴ روز بیشتر به زمان برگزاری دیدار استقلال برابر پیکان باقی نمانده و هنوز کسی نمی‌داند این دیدار قرار است در کدام ورزشگاه برگزار شود!

کد خبر: ۴۲۵
استقلال به دنبال عدالت، سازمان لیگ منتظر نتایج!

بنا بر برنامه اعلامی سازمان لیگ، استقلال در هفته پایانی لیگ برتر باید در ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی) به مصاف پیکان برود.

استقلال یکی از مدعیان قهرمانی است و احتمالا تا روز آخر هم برای قهرمانی تلاش خواهد کرد، به همین خاطر یکی از پرسش‌های مطرح شده این است که اگر استقلال قهرمان لیگ برتر شود، جشن قهرمانی باید در استادیوم خالی از تماشاگر برگزار شود؟ علاوه بر این پیکان در نیم فصل اول در استادیوم آزادگان قزوین میزبان پرسپولیس بود و در فصل گذشته نیز پیکانی‌ها در استادیوم آزادی در حضور تماشاگران پرسپولیس میزبان بودند!

همین دو موضع باعث شده است که استقلالی‌ها طی نامه‌ای از فدراسیون و سازمان لیگ درخواست شرایط برابر با رقیبشان را داشته باشند.

با توجه به این موضوع سازمان لیگ اعلام کرده که ورزشگاه محل برگزاری بازی با توجه به نتایج روز سه‌شنبه ۸ خرداد شاید تغییر ‌کند و اگر استقلال در کورس قهرمانی باقی بماند تصمیمات جدیدتری گرفته خواهد شد.

با توجه به این شرایط به نظر می‌رسد برخلاف استقلالی‌ها که به دنبال عدالت در لیگ هستند، مسئولان سازمان لیگ صرفا دنبال راهی برای برگزاری دیدارهای بدون دردسر می‌گردند.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها