صالح حردانی: در تمام بازی‌ها داوران تمام تلاش خود را کردند تا استقلال کمترین نتیجه را بگیرد

صالح حردانی در خصوص داوری دیدار استقلال برابر نساجی گفت بیژن حیدری از دقیقه یک تا ۹۰، همه سوت‌ها را به نفع نساجی زد.

کد خبر: ۴۰۳
صالح حردانی: در تمام بازی‌ها داوران تمام تلاش خود را کردند تا استقلال کمترین نتیجه را بگیرد

صالح حردانی در خصوص شرایط حال حاضر استقلال در فاصله ۲ هفته مانده به پایان لیگ برتر، اظهار داشت: خداراشکر تیم شرایط خوبی دارد. همه به بازی بعدی فکر می‌کنیم تا بهترین نتیجه را کسب و دل هواداران را شاد کنیم. هنوز امید داریم. در این دو بازی برای کسب ۳ امتیاز به زمین می‌رویم و باید عملکرد خوبی داشته باشیم. 

مدافع استقلال درمورد اینکه با توجه به داوری هفته‌ای که گذشت، نگران داوری‌های ۲ بازی پیش رو نیستند، گفت: همه چیز مشخص است. در تمام بازی‌ها داوران تمام تلاش خود را کردند تا استقلال کمترین نتیجه را بگیرد. بازی قبلی از دقیقه یک تا ۹۰، همه سوت‌ها را به نفع نساجی زد. یک پتالتی هم روی رضاوند نگرفتند. در این فصل چند پنالتی برای ما نگرفتند. واقعا برای بازی بعدی هم نگران عملکرد داور هستیم.

وی درخصوص ناامیدی هواداران استقلال، عنوان کرد: به این ۲ بازی امید داریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم. تیم رقیب هم بازی‌های سختی دارد. تمام تلاش خود را می‌کنیم که ۶ امتیاز را بگیریم و قهرمان شویم. ناامید نیستیم. شرایط روحی تیم عالی است. بچه‌ها تمرکز دارند تا در بازی بعدی ۳ امتیاز بازی بعدی را بگیریم ودوباره به صدر جدول برگردیم.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها