استقلال یا پرسپولیس چطور قهرمان می‌شوند؟

استقلال و پرسپولیس هر کدام سه دیدار تا کسب عنوان قهرمان دارند.

کد خبر: ۳۴۱
استقلال یا پرسپولیس چطور قهرمان می‌شوند؟

استقلال و پرسپولیس تا پایان هفته بیست و هفتم لیگ برتر با ۶۰ و ۵۹ امتیاز به ترتیب در رتبه اول و دوم قرار دارند. با توجه به اختلاف امتیاز ایجاد شده میان استقلال و پرسپولیس با تیم سوم، قطعا یکی از این دو تیم قهرمان لیگ خواهند بود.

هر دو تیم سه دیدار باقی مانده دارند که به صورت همزمان برگزار می‌کنند.

در هفته بیست و هشتم در روز جمعه ۴ خرداد، استقلال باید در قائم شهر و در استادیوم یکدست قرمز شهید وطنی به مصاف نساجی برود. نساجی یکی از مدعیان سقوط است و این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت بسیاری برخوردار است. در طرف دیگر پرسپولیس در تهران باید از استقلال خوزستان میزبانی کند. استقلال خوزستان هم از مدعیان سقوط است و این دیدار هم از حساسیت مضاعفی برخوردار است. در این هفته به دلیل اینکه پرسپولیس در تهران و در مقابل هواداران خودی بازی می‌کند، شرایط بهتری نسبت به استقلال دارد.

پس از این دو دیدار و در هفته بیست و نهم، استقلال باید در تهران از گل‌گهر پذیرایی کند. گل‌گهر از جمله تیم‌هایی است که در دو سه فصل اخیر همیشه رقیب جدی‌ای برای استقلال و پرسپولیس بوده است. پرسپولیس هم باید در قزوین به مصاف شمس آذر برود. هرچند پرسپولیس در قزوین و مقابل شمس آذر که پدیده این فصل بوده است به میدان می‌رود، اما قطعا از مقداری حمایت سکوها برخوردار است و روی کاغذ گل‌گهر حریف سخت‌تری نسبت به شمس آذر است.

در نهایت و در هفته آخر، استقلال در ورزشگاهی که هنوز به صورت قطعی مشخص نیست باید به مصاف پیکان برود. پیکان در بین تیم‌های مدعی سقوط از شرایط بهتری برخوردار است و ممکن است تا هفته پایانی بقایش در لیگ قطعی شود. در طرف دیگر پرسپولیس باید در استادیوم آزادی از مس رفسنجان پذیرایی کند. مس از زمان حضور نویدکیا روند خوبی را طی کرده است و اگر قهرمانی به روز آخر کشیده شود، با توجه به حضور پرتعداد هواداران پرسپولیس و هیجانات بالای حاکم بر این دیدار، به نظر می‌رسد پرسپولیس بتواند از سد حریفش عبور کند.

در نهایت بررسی سه دیدار آینده هر دو تیم نشان می‌دهد که پرسپولیس روی کاغذ از شرایط بهتری برخوردار است.

دیدارهای باقی مانده استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها