سومین فرد متهم به فساد در فدراسیون کیست و چه قدرتی دارد که این چنین از او محافظت می‌شود؟

دبیرکل فدراسیون فوتبال هم تایید کرد که فرد سومی در مجموعه فدراسیون فوتبال پس از خداداد افشاریان و سهیل مهدی در پرونده فساد در فوتبال متهم شده است.

کد خبر: ۳۱۸
سومین فرد متهم به فساد در فدراسیون کیست و چه قدرتی دارد که این چنین از او محافظت می‌شود؟

خبرورزشی نوشت: مهدی تاج جمعه گذشته و زمانی که سهیل مهدی و خداداد افشاریان از ریاست کمیته مسابقات سازمان لیگ و کمیته داوران فدراسیون کناره‌گیری کرده بودند، به صراحت در یک برنامه تلویزیونی از سه مسئول در فدراسیون فوتبال صحبت کرد که در پرونده اخیر فساد به دادسرا احضار شده‌اند. پس از آن نوشتیم که آن فرد سوم کیست؟ و چرا هیچ اسمی از او در رسانه‌ها نمی‌آید؟ چطور می‌شود که دو نفر از سمت‌های خود کناره‌گیری می‌کنند اما نفر سوم مصون و محفوظ می‌ماند؟

دوشنبه شب هدایت ممبینی به عنوان دبیرکل فدراسیون که قانوناً نفر اول امور اجرایی در فوتبال کشور است و روی کاغذ دومین مقام مهم فدراسیون محسوب می‌شود، مهمان حضوری برنامه تلویزیونی بود و او هم عین مهدی تاج از عنوان سه نفر در مسئولان فدراسیون استفاده کرد.

قبول داریم که آنها هنوز متهم هستند و مجرم شناخته نشده‌اند، قبول داریم که نام بردن از افراد و بردن آبروی آنها کار درستی نیست، اما چطور می‌شود که در یک پرونده و یک ماجرای مشخص اسم دو نفر از سه نفر در یک مجموعه به وضوح اعلام شود اما از نفر سوم حتی یک علامت اختصاری هم بیرون نیاید؟

واقعا این نفر سوم کیست؟ چه سمت چه جایگاه و چه قدرتی دارد که تا این حد در مورد او ضوابط امنیتی رعایت و محافظت می‌شود؟ و البته چرا در مورد آن دو نفر دیگر این ضوابط اعمال نشد؟ چطور عضو هیئت رئیسه به همین راحتی رسانه‌ای شد؟

این داستان به هر سرانجامی که ختم شود، این معمای نفر سوم به مجموعه مشکلات فدراسیون و فوتبال ایران اضافه شد!

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها