ادامه بازی کودکانه مشکی پوشیدن روبروی استقلال؛ این قسمت نساجی!

در هفته‌های آخر لیگ برخی تیم‌ها و البته رسانه‌های نزدیک به آن‌ها به هر کاری برای نتیجه گرفتن خودشان یا نتیجه نگرفتن رقبا دست می‌زنند.

کد خبر: ۲۶۸
ادامه بازی کودکانه مشکی پوشیدن روبروی استقلال؛ این قسمت نساجی!

در هفته‌های پایانی لیگ که سرنوشت قهرمانی و سقوط مشخص می‌شود، به نظر می‌رسد برخی باشگاه‌ها و رسانه‌ها از هر ابزاری برای تحت تاثیر قرار دادن رقبا استفاده می‌کنند. البته در میان قوانین داخلی فوتبال ایران و رفتارهای سلیقه‌ای که اعمال می‌شود به این موضوعات دامن می‌زند.

در تازه‌ترین مورد، پس از آنکه جنجال پیراهن سیاه برای فولاد خوزستان تبدیل به امتیاز نشد، یک رسانه که در روزهای اخیر حواشی زیادی هم پیرامون آن شکل گرفته است در خبری نوشت که ممکن است نساجی در دیدار با استقلال از پیراهن سورمه‌ای مایل به مشکی استفاده کند!

نساجی که برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند، دیدار مهمی برابر مدعی اصلی قهرمانی دارد، به همین دلیل برخی افراد تلاش می‌کنند از حساسیت این دیدار برای تحت فشار مضاعف قرار دادن استقلال و نکونام استفاده کنند. نکته جالب اینجاست که در نمونه‌های خارجی (مثلا فینال مسابقات یورو میان ایتالیا و انگلیس) دیده شده که رنگ پیراهن تیم‌ها تاثیری در لباس مربیان ندارد، اما در ایران تصمیمات سلیقه‌ای داوران و بعضا ناظران بهانه‌ای به دست برخی باشگاه‌ها و رسانه‌ها می‌دهد که بتوانند برای تاثیرگذاری بر مسابقات دست به اقداماتی بزنند.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها