تیم منتخب هفته بیست و هفتم؛ درخشش ستاره‌های استقلال، پرسپولیس و نساجی

در هفته ۲۷ لیگ برتر دو مدعی اصلی قهرمانی به پیروزی رسیدند و نساجی در دیدار حساس موفق به شکست استقلال خوزستان شد تا ۸ بازیکن از تیم منتخب هفته از میان بازیکنان استقلال، نساجی و پرسپولیس انتخاب شوند.

کد خبر: ۲۴۵
تیم منتخب هفته بیست و هفتم؛ درخشش ستاره‌های استقلال، پرسپولیس و نساجی

هفته بیست‌وهفتم لیگ با برد استقلال و پرسپولیس به پایان رسید تا ۳ هفته پایانی در اوج حساسیت برگزار شود. در این هفته ابوالفضل جلالی دهمین پاس گل فصلش را داد و به تنهایی در صدر بهترین گلسازهای لیگ قرار گرفت. علیرضا بیرانوند هم ستاره پرسپولیس بود که با مهار ۶ شوت، بالاترین نمره فصلش را دریافت کرد. عیسی آل‌کثیر و محمدرضا آزادی دو بازیکنی بودند که این هفته، ۲ گل زدند. محمدرضا حسینی هم بازیکنی بود که ۲ پاس گل داد تا بهترین برد این فصل نساجی به ثبت برسد. 

علیرضا بیرانوند/ پرسپولیس/ نمره ۸.۶۱

در هفته‌ای که هوادار با زدن ۶ شوت در چارچوب، نامش را در بین تیم‌هایی قرار داد که در ۶ فصل اخیر، بیشترین تهدید دروازه پرسپولیس را داشته‌اند، بیرانوند بهترین عملکرد فصلش را ارائه کرد. او هر ۶ شوت را مهار کرد تا هوادار با امید گل ۱.۵۵، موفق به زدن گل نشود. 

وحید محمدزاده/ نساجی/ نمره ۷.۷۰

محمدزاده هم بهترین عملکرد فصلش را برای مهم‌ترین بازی نساجی کنار گذاشته بود. او در دقیقه سوم، دومین گل فصلش را زد تا استقلال خوزستان میزبان را وارد چالش کند. محمدزاده در جریان بازی با ۹۸ درصد دقت پاس و ۹ مرتبه دفع خطر، نمایش درخشانی داشت.

ایمان سلیمی/ استقلال/ نمره ۷.۸۲

بازیکنی که این فصل بیشترین لمس توپ را در بین استقلالی‌ها دارد، این هفته دومین گلش در لباس این تیم را هم جشن گرفت. سلیمی علاوه بر زدن تنها گل بازی که صدرنشینی را دوباره به استقلال هدیه داد، با ۷ عملکرد دفاعی در بسته ماندن دروازه تیمش هم فعال بود.

فریبرز گرامی/ ذوب‌آهن/ نمره۷.۶۱

یکی از تماشایی‌ترین گل‌های فصل را گرامی در این هفته به پیکان زد. او که در میانه زمین صاحب توپ شده بود، با نگاهی سر بالا، از جلو آمدن دروازه‌بان استفاده کرد و با شوتی تماشایی، تنها گل بازی را زد. گرامی بیشترین عملکرد دفاعی (۱۳) و بالاترین دقت پاس (۹۱٪) بازی را هم داشت.

ابوالفضل جلالی/ استقلال/ نمره ۷.۹۸

جلالی برای سبقت گرفتن از ریکاردو آلوز در جدول بهترین گل‌سازهای فصل، این هفته ۵ موقعیت ساخت. این بیشترین تعداد پاس‌کلیدی جلالی در یک مسابقه از این فصل است. جلالی علاوه بر ارسال پاس تنها گل بازی، یک‌مرتبه هم شانس گلزنی‌اش را با شوت امتحان کرد که ضربه‌اش به بیرون رفت. 

مهدی حسینی/ تراکتور/ نمره ۷.۹۲

حسینی بهترین بازیکن بازی این هفته تراکتور و گل‌گهر بود. او ابتدا یک پنالتی از مدافع حریف گرفت تا تراکتور گل اول بازی را بزند. این ششمین تاثیر مستقیم حسینی روی گل‌های این فصل تراکتور بود. حسینی در این بازی، یک پاس‌کلیدی هم داد و ۵ عملکرد دفاعی داشت. 

زبیر نیک‌نفس/ استقلال/ نمره ۷.۸۱

نیک‌نفس این هفته خیلی زود می‌توانست برای استقلال گل بزند که شوت تماشایی او با فاصله اندکی به بیرون رفت. زبیر در جریان بازی هم ۲ مرتبه با پاس‌های کلیدی موقعیت ساخته بود. او بالاترین دقت پاس مسابقه را هم داشت و ۵ مرتبه هم با قطع پاس و دفع توپ، خطر را از روی دروازه استقلال دور کرد. 

محمد پاپی/ شمس‌آذر/ نمره ۷.۷۲

پاپی در بازی با سپاهان، ۵ مرتبه با شوت دروازه پیام نیازمند را تهدید کرد که ۲ تا از آن‌ها در چارچوب بود؛ یک شوت او را نیازمند گرفت و یکی هم گل شد. پاپی این هفته بیشترین شوت، بیشترین شوت در چارچوب و تنها گل فصلش را زد. 

محمدرضا حسینی/ نساجی/ نمره ۷.۹۶

ستاره سابق سپاهان و ذوب‌آهن، در حساس‌ترین بازی فصل نساجی برای این تیم درخشید. او که از نیم‌فصل دوم به ترکیب مازنی‌ها اضافه شده، این هفته با ۲ پاس گلی که داد مجموع تاثیرگذاری‌اش روی گل‌ها را به عدد ۳ رساند. حسینی در جریان بازی ۲ مرتبه هم با شوت شانس گلزنی خودش را امتحان کرده بود.

محمدرضا آزادی/ نساجی/ نمره ۸.۳۱

طلسم گل‌نزدن آزادی در لیگ پس از ۹ هفته شکست. آزادی به کمک اشتباه دروازه‌بان حریف، ابتدا یک گل در جریان بازی زد. در ادامه زمانی‌که نساجی صاحب خطای پنالتی شد، آزادی پشت توپ قرار گرفت و برای اولین‌بار در یک بازی از این فصل، دو گل زد. آزادی در جریان بازی ۳ موقعیت هم ساخت تا بهترین عملکرد فصلش ثبت شود.

عیسی آل‌کثیر/ پرسپولیس/ نمره ۸.۲۴

آل‌کثیر در بازی با هوادار، پنجمین‌وششمین گلش در لباس پرسپولیس در لیگ بیست‌وسوم را جشن گرفت. او دو گل هم برای سپاهان زده بود تا مجموع گل‌های فصلش به عدد ۸ برسد. آل‌کثیر در بازی با هوادار 5 فرصت گلزنی پیدا کرد که ۳ شوت او در چارچوب بود.

منبع: فوتبال ۳۶۰

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها