توضیح کنعانی‌زادگان درباره ویدیوی درگیری خیابانی: درگیری نبود، سرقت بود!

محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع ملی‌پوش پرسپولیس، که به دلیل مصدومیت از میادین دور است، اخیراً با انتشار ویدیویی در فضای مجازی، به مرکز توجه قرار گرفته است. این ویدیو، او را در صحنه‌ای از آنچه که به عنوان درگیری خیابانی مطرح شده، نشان می‌دهد.

کد خبر: ۱۷۳۲
توضیح کنعانی‌زادگان درباره ویدیوی درگیری خیابانی: درگیری نبود، سرقت بود!

محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع سرشناس تیم پرسپولیس که به دلیل مصدومیت نتوانست در دیدار تیم ملی و مسابقه حساس پرسپولیس مقابل السد قطر حضور داشته باشد، این روزها با انجام تمرینات انفرادی به دنبال بازگشت به میادین است. اما در ۲۴ ساعت گذشته، ویدیویی از او در فضای مجازی منتشر شده که توجه‌ها را به این بازیکن معطوف کرده است. در این ویدیو، کنعانی‌زادگان در صحنه‌ای حضور دارد که به‌عنوان یک نزاع خیابانی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

در ویدیوی منتشر شده، نشانه‌ای از زد و خورد دیده نمی‌شود و افراد حاضر در صحنه در تلاش هستند تا کنعانی‌زادگان را آرام کنند و او را از محل دور کنند. انتشار این فیلم موجب شد که شایعاتی درباره درگیری خیابانی این بازیکن مطرح شود. اما کنعانی‌زادگان به سرعت واکنش نشان داد و روایت دیگری از ماجرا ارائه کرد. او در گفتگو با رسانه‌ها تأکید کرد که هیچ درگیری رخ نداده و اصل ماجرا تلاشی برای سرقت تلفن همراهش بوده است.

کنعانی‌زادگان در توضیح این حادثه گفت: «در حال صحبت با تلفن همراهم در یکی از مناطق کرج بودم که فردی به من نزدیک شد و گوشی‌ام را از دستم قاپید. اما من بلافاصله و با واکنشی سریع، موفق شدم موبایلم را از سارق پس بگیرم.» او همچنین افزود: «ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شده، حقیقت ماجرا را نشان نمی‌دهد. هیچ درگیری فیزیکی رخ نداد و فقط سارق قصد داشت موبایلم را بدزدد. خوشبختانه موفق شدم موبایلم را پس بگیرم و خداراشکر اتفاق خاصی نیفتاد.»

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک