بازگشت گاریدو به تمرینات پرسپولیس؛ هواداران ویژه تیم را به وجد آوردند

خوان کارلوس گاریدو پس از غیبتی کوتاه به دلیل حضور در دوره‌های آموزشی یوفا و فدراسیون فوتبال اسپانیا، بار دیگر هدایت تمرینات پرسپولیس را بر عهده گرفت. این بازگشت همزمان با حضور هواداران ویژه‌ای بود که به تمرینات تیم روحیه مضاعفی بخشیدند.

کد خبر: ۱۷۲۰
بازگشت گاریدو به تمرینات پرسپولیس؛ هواداران ویژه تیم را به وجد آوردند

خوان کارلوس گاریدو، سرمربی تیم پرسپولیس، که به دلیل شرکت در دوره دانش‌افزایی و تمدید مجوز مربیگری یوفا و فدراسیون فوتبال اسپانیا در روزهای گذشته غایب بود، امروز به تمرینات تیم بازگشت. او طی چند روز غیبت، تمرینات تیم را از راه دور مدیریت و برنامه‌ریزی کرده بود، اما امروز در ورزشگاه شهید کاظمی شخصاً حاضر شد و هدایت تیم را بر عهده گرفت.

خوان کارلوس گاریدو

گاریدو پیش از آغاز تمرین، به گفت‌وگو با بازیکنان پرداخت و برنامه تمرینات و همچنین بازی تدارکاتی فردا (سه‌شنبه) را برای تیم تشریح کرد. پس از آن، تمرین به مدت یک ساعت با تمرکز بر پاسکاری ترکیبی، حفظ توپ و بازی دروازه نزدیک آغاز شد. در این جلسه تمرینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد و ملی‌پوشان تیم به دلیل حضور در تیم ملی غایب بودند.

اما یکی از جالب‌ترین بخش‌های تمرین امروز، نه در زمین فوتبال بلکه خارج از آن رقم خورد. تعدادی از هواداران خاص پرسپولیس که همگی کودکان مبتلا به سندروم داون بودند، میهمان ویژه این تمرین بودند. این هواداران پرشور با حضور خود روحیه تیم را تقویت کرده و اعضای تیم نیز از رفتار بی‌ریای آنان به وجد آمدند. بازیکنان و هواداران در طول تمرین با یکدیگر عکس‌های یادگاری گرفتند و گفت‌وگوهای دلنشینی میان آنها شکل گرفت.

photo_2024-10-14_14-55-32

این هواداران خاص که از حضور در تمرینات و دیدار با بازیکنان پرسپولیس بسیار هیجان‌زده بودند، در مقابل دوربین‌های باشگاه و رسانه‌ها قرار گرفتند و هر کدام با شور و شوق خود را معرفی کرده و از عشق بی‌پایان خود به تیم پرسپولیس و آرزوهایشان سخن گفتند. این تعامل صمیمانه میان تیم و هواداران، روزی خاص و به‌یادماندنی را برای هر دو طرف رقم زد.

photo_2024-10-14_14-55-33

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک