فوری/ AFC میزبانی را از استقلال و تراکتور هم گرفت

پس از انتقال دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر به کشوری بی‌طرف، حالا نوبت به استقلال و تراکتور رسیده است که برای رقابت‌های آسیایی خود، زمین جدیدی را انتخاب کنند.

کد خبر: ۱۶۹۶
فوری/ AFC میزبانی را از استقلال و تراکتور هم گرفت

پس از آنکه بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر از تاریخ ۲۴ مهرماه که قرار بود در مشهد برگزار شود، به دلیل شرایط حاکم بر کشور و منطقه به کشوری بی‌طرف منتقل شد، حالا خبرهای تازه‌ای از تغییر محل میزبانی دو تیم ایرانی دیگر در رقابت‌های آسیایی به گوش می‌رسد. AFC و فیفا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کردند که این دیدار ملی باید در کشوری ثالث برگزار شود و این تصمیم، گمانه‌زنی‌ها درباره محل برگزاری بازی‌های استقلال و تراکتور در رقابت‌های آسیایی را نیز افزایش داد.

پس از اعلام این تصمیم، شایعاتی مبنی بر تغییر محل برگزاری دیدار استقلال برابر النصر عربستان در لیگ نخبگان و همچنین بازی تراکتور مقابل روشن تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا مطرح شد. برخی رسانه‌های عربی نیز این اخبار را تأیید کردند و احتمال برگزاری این دیدارها در کشوری بی‌طرف را اعلام کردند. اما سرانجام امروز AFC به طور رسمی در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که استقلال برای بازی با النصر باید به کشوری ثالث برود و تراکتور نیز باید محلی جدید برای دیدار با روشن تاجیکستان تعیین کند.

حال با این شرایط، باید منتظر بمانیم و ببینیم استقلال و تراکتور برای میزبانی از رقبای آسیایی خود چه کشوری را انتخاب خواهند کرد. در حال حاضر از امارات، قطر و عمان به عنوان گزینه‌های احتمالی یاد می‌شود. همچنین اگر دیدار تیم ملی ایران و قطر در تاشکند، ازبکستان برگزار شود، این کشور نیز ممکن است به فهرست گزینه‌های استقلال و تراکتور اضافه شود.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک