شوک به پرسپولیس؛ ارونوف ۴ هفته مصدوم است

پرسپولیس در حالی موفق شد با گل دقیقه نودی گئورگی گولسیانی چادرملو اردکان را شکست دهد که اوستون ارونوف، ستاره ازبکستانی این تیم، به دلیل مصدومیت از ترکیب کنار گذاشته شد. این مصدومیت باعث می‌شود ارونوف دیدارهای حساس پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا را از دست بدهد.

کد خبر: ۱۶۸۴
شوک به پرسپولیس؛ ارونوف ۴ هفته مصدوم است

در دیدار هفته هفتم لیگ برتر خلیج فارس، پرسپولیس با هدایت خوان کارلوس گاریدو موفق شد با نتیجه ۱-۰ چادرملو اردکان را شکست دهد. گل پیروزی‌بخش پرسپولیس توسط گئورگی گولسیانی در دقایق پایانی به ثمر رسید و این تیم با کسب ۱۴ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به سپاهان، در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

این پیروزی برای پرسپولیس در حالی رقم خورد که اوستون ارونوف، ستاره ازبکستانی تیم، دقایقی قبل از آغاز بازی و در حین گرم کردن، دچار مصدومیت شد و به‌اجبار از ترکیب کنار گذاشته شد. پس از انجام آزمایش‌های دقیق، مشخص شد که ارونوف دست‌کم به مدت یک ماه از میادین دور خواهد بود. به این ترتیب، او نه تنها دیدارهای لیگ برتر مقابل ملوان بندرانزلی، شمس‌آذر قزوین و استقلال خوزستان را از دست خواهد داد، بلکه در مسابقه حساس پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا نیز غایب خواهد بود.

این در حالی است که ارونوف پیش از این نیز به دلیل مصدومیت، نتوانسته بود تیمش را در دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان در لیگ نخبگان آسیا همراهی کند. با این وضعیت، حضور دوباره این بازیکن در ترکیب سرخ‌پوشان به تعویق خواهد افتاد.

گفتنی است که ارونوف برای پیگیری روند درمان خود به اردوی تیم ملی ازبکستان ملحق شده و تحت نظر کادر پزشکی تیم ملی این کشور قرار گرفته است.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک