دیدار پرسپولیس - ملوان لغو می‌شود

با توجه به تقارن بازی پرسپولیس و ملوان در هفته هشتم لیگ برتر با بازگشت ملی‌پوشان ایرانی و خارجی این تیم از مسابقات بین‌المللی، احتمال لغو این دیدار وجود دارد.

کد خبر: ۱۶۵۸
دیدار پرسپولیس - ملوان لغو می‌شود

طبق برنامه‌ریزی انجام شده، بازی تیم‌های ملوان انزلی و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر قرار است روز ۲۶ مهر برگزار شود، تنها دو روز پس از دیدار تیم ملی ایران با قطر در مشهد. پرسپولیس که احتمالا دو بازیکن ایرانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان و میلاد محمدی، در تیم ملی ایران و چندین بازیکن خارجی در تیم‌های ملی کشورهای دیگر دارد، ممکن است با مشکل بازگشت به‌موقع ملی‌پوشانش برای این دیدار مواجه شود.

در حالی که احتمال می‌رود کنعانی‌زادگان و محمدی بتوانند در کمتر از ۴۸ ساعت خود را به اردوی پرسپولیس برسانند، اما بعید است ملی‌پوشان خارجی این تیم، از جمله گندوز (الجزایر)، اورنوف (ازبکستان) و گولیسیانی (گرجستان) بتوانند به موقع برای این بازی آماده شوند. این موضوع می‌تواند منجر به لغو مسابقه پرسپولیس و ملوان در هفته هشتم شود تا پرسپولیس با شرایط بهتری برای رویارویی با السد قطر در روز ۳۰ مهر در لیگ نخبگان آسیا آماده شود.

اما لغو این بازی ممکن است عواقب دیگری نیز به دنبال داشته باشد؛ چرا که در صورت موافقت ملوان، پرسپولیس باید پس از آن تقریباً هر ۳ یا ۴ روز یک بازی انجام دهد تا دیدارهای معوقه خود را به موقع برگزار کند. همچنین نباید فراموش کرد که پرسپولیس علاوه بر مسابقات لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا، یک دیدار حساس سوپرجام با سپاهان نیز در پیش دارد که هنوز زمان دقیق آن مشخص نشده و ممکن است در ابتدای نیم‌فصل دوم برگزار شود.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک