مهدی رحمتی: بازی با استقلال حساس است؛ آماده تغییرات احتمالی در تیم رقیب هستیم

سیدمهدی رحمتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار، در نشست خبری پیش از بازی حساس مقابل استقلال اعلام کرد که تیمش برای این دیدار مهم کاملاً آماده است و با توجه به تغییرات اخیر در استقلال، هوادار آماده مواجهه با هرگونه تغییر تاکتیکی رقیب خواهد بود.

کد خبر: ۱۶۵۳
مهدی رحمتی: بازی با استقلال حساس است؛ آماده تغییرات احتمالی در تیم رقیب هستیم

سیدمهدی رحمتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار، در کنفرانس خبری پیش از بازی حساس با استقلال اظهار داشت: «بازی پیش رو مقابل یکی از بهترین و پرمهره‌ترین تیم‌های فوتبال ایران یعنی استقلال از اهمیت ویژه‌ای برای ما برخوردار است. در شش هفته گذشته از لیگ برتر، تلاش کردیم تا کمبودهایی که از فصل گذشته و ابتدای این فصل از نظر بازیکن داشتیم را جبران کنیم.»

رحمتی در ادامه با اشاره به عملکرد تیمش گفت: «به جز بازی مقابل تراکتور تبریز که مستحق شکست بودیم، در سایر پنج بازی دیگر عملکردی نزدیک به حریفان داشتیم و بدشانسی‌های زیادی باعث شد که نتوانیم به سه امتیاز کامل دست پیدا کنیم.»

وی همچنین تاکید کرد: «در تعطیلی لیگ فرصت خوبی داشتیم تا تیم را تقویت کنیم. اکنون هوادار با ۲۵ بازیکن جنگجو و سرباز که همدل و متحد هستند، وارد میدان می‌شود. همه اعضای تیم قسم خورده‌اند که بهترین عملکرد را برای موفقیت تیم به نمایش بگذارند.»

سرمربی هوادار در خصوص سختی‌های پیش روی تیمش گفت: «فصل گذشته زمانی که نساجی تیم سیزدهم جدول بود را تحویل گرفتم و با خرید هفت بازیکن توقع داشتند الهلال عربستان را شکست دهیم! هوادار سال گذشته در ۵ بازی ۲۱ گل دریافت کرد و بسیاری از بازیکنان این تیم را ترک کردند. با وجود همه این چالش‌ها، با مدیران و مالکان تیم به جلو حرکت می‌کنیم و به خوبی می‌دانیم که چه داریم و چه خواهیم داشت.»

در ادامه، رحمتی درباره تغییرات در تیم استقلال و جدایی جواد نکونام اظهار داشت: «ترجیح می‌دهم در مورد استقلال صحبت نکنم، اما به جواد نکونام و کادر فنی‌اش خسته نباشید می‌گویم. آن‌ها برای این تیم زحمت زیادی کشیدند و نتایج خوبی به دست آوردند. برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.»

او افزود: «نمی‌دانم استقلال با چه تاکتیک و برنامه‌ای بازی خواهد کرد. پیش از ایجاد تغییرات در این تیم، برنامه ما بر اساس بازی‌های اخیر استقلال و استفاده از دفاع سه نفره‌شان بود، اما اکنون آماده هستیم تا با هرگونه تغییر تاکتیکی در استقلال روبه‌رو شویم.»

تیم فوتبال هوادار، فردا در هفته هفتم لیگ برتر ایران از ساعت ۲۰ به مصاف استقلال تهران خواهد رفت.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک