مخالفت مدیر استقلالی تیم را به مازندران برد

مدیرعامل جدید باشگاه نساجی، علی خطیر، با استعفای ساکت الهامی از سرمربیگری تیم مخالفت کرده و تاکید کرده است که الهامی همچنان به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد.

کد خبر: ۱۴۵۸
مخالفت مدیر استقلالی تیم را به مازندران برد

در پی اعلام استعفای ساکت الهامی از سمت سرمربیگری نساجی، علی خطیر، مدیرعامل تازه منصوب‌شده این باشگاه، با قاطعیت اعلام کرد که این استعفا مورد پذیرش باشگاه قرار نخواهد گرفت و الهامی به عنوان یکی از مربیان موفق و باتجربه کشور به کار خود ادامه خواهد داد. 

جزئیات مخالفت با استعفا و اظهارات علی خطیر

خطیر در پاسخ به موضوع استعفای سرمربی نساجی در نشست خبری اظهار داشت: «استعفای آقای الهامی در نشست خبری مطرح شد و باشگاه با این استعفا مخالفت خواهد کرد. الهامی از مربیان برجسته فوتبال ایران است و در سال‌های اخیر با کسب مقام قهرمانی جام حذفی و خروج نساجی از بحران، توانمندی خود را به اثبات رسانده است. با یاری خدا و تلاش ایشان و سایر اعضای تیم، نساجی به‌زودی از شرایط دشوار فعلی خارج خواهد شد.»

انتقال تمرینات به مازندران و برنامه‌های باشگاه

خطیر همچنین از برنامه‌های باشگاه برای انتقال تمرینات تیم نساجی به استان مازندران خبر داد. او در این باره گفت: «با توجه به درخواست‌های متعدد هواداران پرشور نساجی، باشگاه از امروز روند انتقال تمرینات به شهرهای مازندران را آغاز کرده است. مذاکرات اولیه با مدیران چند کمپ تمرینی انجام شده و این روند به‌صورت فشرده ادامه خواهد یافت تا به زودی تمرینات تیم به استان مازندران منتقل شود.»

خطیر: گفتگو با هواداران در روزهای آینده

علی خطیر در پایان تأکید کرد که به زودی پیرامون مسائل مختلف باشگاه و تیم، از جمله وضعیت کلی و برنامه‌های آتی، با هواداران نساجی به صورت شفاف صحبت خواهد کرد و روند بررسی‌های باشگاه را با آن‌ها در میان خواهد گذاشت.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها