با وجود مخالفت شدید هواداران استقلال؛ ایوایلو پتت امشب وارد تهران می‌شود

در حالی که هواداران استقلال در ابهام کامل هستند، زمزمه‌ها حاکی از آن است که جانشین او، یک مربی نه چندان نام آشنا از بلغارستان، در شرف ورود به تهران است.

کد خبر: ۱۳۷۳
با وجود مخالفت شدید هواداران استقلال؛ ایوایلو پتت امشب وارد تهران می‌شود

آبی‌های پایتخت که روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر می‌گذارند، پس از شکست ناباورانه مقابل استقلال خوزستان، با موجی از حواشی مواجه شدند. مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس در اقدامی عجیب و در حالی که تنها سه هفته از آغاز لیگ گذشته است و بسیاری از کارشناسان تغییر و تحویل در نوع بازی استقلال را تایید می‌کنند، تصمیم به تغییر سرمربی گرفت.

پس از این تصمیم مدیران باشگاه استقلال سراغ گزینه‌های مختلفی رفتند. اولین و پر سر و صداترین نام، فرهاد مجیدی بود که مدیرعامل و رییس هیات مدیره استقلال با حضور در امارات با او مذاکره کردند، اما مذاکرات به نتیجه‌ای نرسید.

با منتفی شدن حضور مجیدی، تمرکز مدیران استقلال به سوی گزینه‌های خارجی معطوف شد. نام‌های بزرگی همچون کیکه سانچز فلورس، هروه رنار و حتی نناد بیلسا مطرح شد و در این بین بیلسا به صورت رسمی تایید کرد که با او وارد مذاکره شده اما این پیشنهاد را رد کرده است. هر چند که مشخص نیست از میان باقی مربیان بزرگی که از آن‌ها نام برده می‌شود، با کدام یک از آن‌ها ودر چه سطحی مذاکره شده است. در میان اسامی مانند آندره‌آ استراماچونی و ریکاردو ساپینتو هم مطرح شد که به نظر می‌رسد این اسامی یا گمانه‌زنی‌هایی اشتباه بوده است و یا بازی با اسامی مقبول هواداران برای خرید زمان.

اما در نهایت به نظر می‌رسد قرعه به نام ایویلو پِتِف بلغاری افتاده است. مربی نه چندان مطرحی که سابقه حضور در تیم ملی بلغارستان و چند باشگاه را در کارنامه دارد اما افتخارات خاصی به دست نیاورده است.

سفر پتف به تهران با ۲۴ ساعت تاخیر همراه شده و این مربی بلغار به امشب برای امضای قرارداد و شروع فعالیتش وارد تهران خواهد شد.

در همین حال شایعاتی مبنی بر مخالفت فرشید سمیعی با حضور پتف در استقلال مطرح شده بود که گفته می‌شود صحت ندارد. چرا که امضای مدیرعامل برای ارسال پیشنهاد رسمی لازم است و فرشید سمیعی نیز در جریان مذاکرات با پتف قرار داشته است و مشخص نیست که اساسا فرشید سمیعی در این فعل و انفعالات چقدر موثر است.

باید دید مراسم معارفه پتف چه زمانی به صورت رسمی برگزار می‌شود و آیا این مربی می‌تواند آبی‌ها را از بحران خارج کند و انتظارات هواداران را برآورده سازد یا خیر.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها