فاجعه استادیوم در فوتبال ایران؛

دربی تهران در خارج از تهران برگزار می‌شود!

دیدار دو تیم استقلال-پرسپولیس از سری هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاهی خارج از تهران به میدان می‌روند.

کد خبر: ۱۳۶۸
دربی تهران در خارج از تهران برگزار می‌شود!

استقلال روز دوشنبه هفته آینده (۲۶ شهریور) در هفته اول مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا میزبان الغرافه قطر است که در صورت تاییدیه امروز نمایندگان ای‌اف‌سی، این مسابقه حساس در ورزشگاه شهدای شهرقدس انجام خواهد شد و پرسپولیس هم در همین استادیوم به مصاف حریفان آسیایی می‌رود، ولی دربی در یک مکان دیگر برگزار می‌شود.

مسابقه هفته چهارم استقلال و پرسپولیس معوقه شده و در روز ۱۹ آبان برگزار می‌شود، اما سرخابی‌ها در هفته پنجم و یک بازی مانده به دربی، در روز ۳۰ شهریور به میدان می‌روند که آبی‌ها مهمان نساجی مازندران و قرمز‌ها (احتمالا در مشهد یا قزوین) میزبان آلومینیوم اراک هستند، ولی جدال این دو تیم بزرگ مشخص نیست در چه ورزشگاهی انجام شود.

استقلال و پرسپولیس روز چهارشنبه، 4 مهر در هفته ششم لیگ برتر باید مقابل هم قرار بگیرند و وضعیت ورزشگاه آزادی و البته استادیوم تختی طوری است که قطعا دربی در این دو مجموعه ورزشی انجام نمی‌شود، اما عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید شهرآورد در شهرقدس نیز به دلیل محدودیت‌ها برگزار نخواهد شد.

میرشاد ماجدی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره آماده‌سازی ورزشگاه آزادی گفت: طبق آماری که دوستان به ما داده‌اند، حداقل تا دو ماه آینده این ورزشگاه آماده نمی‌شود. این ورزشگاه‌ها نه در اختیار فدراسیون فوتبال و نه هیئت فوتبال استان تهران است و شرکت توسعه و تجهیز مسئول این ورزشگاه‌هاست و هنوز مشخص نیست که دربی استقلال و پرسپولیس کجا برگزار خواهد شد و با توجه به محدودیتی که برای حضور تماشاگران در ورزشگاه شهدای شهرقدس داریم، بعید است که بازی این دو تیم با هم، در این ورزشگاه برگزار شود. و سازمان لیگ باید در این مورد تصمیم‌گیری کند.

 

 

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها