اولین گام به سوی جام جهانی؛

ایران۱-قرقیزستان۰/ شروع نه چندان مطمئن!

تیم ملی ایران با تک گل مهدی طارمی سه امتیاز اولین مسابقه خود در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ را به‌دست آورد.

کد خبر: ۱۳۴۰
ایران1-قرقیزستان0/ شروع نه چندان مطمئن!

از نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در دور سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، ملی پوشان از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف قرقیزستان رفتند که این بازی در نهایت با تک گل مهدی طارمی بازی خاتمه یافت. 

شاگردان امیر قلعه نویی در نیمه نخست نمایش رضایت بخشی به اجرا گذاشتند و سرانجام دفع ناقص گلر قرقیزستان روی ضربه امید نورافکن، باعث شد مهدی طارمی با توجه به فرصت طلبی و جاگیری خوبی که داشت در ریباند توپ را وارد دروازه این تیم کند.

در نیمه دوم بازیکنان تیم ملی ایران هیچ موقعیت خاصی روی دروازه قرقیزستان نداشتند و در طرف مقابل قرقیزها که روی ضد حملات حساب ویژه‌ای باز کرده بودند، چند مرتبه خطرساز ظاهر شدند و حتی کوجو یک بار در موقعیت تک به تک با بیرانوند قرار گرفت که سنگربان تیم ملی این توپ را مهار کرد. 

به هر ترتیب شاگردان امیر قلعه نویی با کسب این پیروزی در فولادشهر، حال خودشان را برای دومین دیدار مقابل امارات آماده خواهند کرد که این بازی قرار است بیستم شهریور ماه در العین برگزار شود. 


هواداران حاضر در ورزشگاه نسبت به عدم موقعیت سازی بازیکنان تیم ملی در نیمه دوم بسیار ناراضی هستند و عدم رضایت خودشان را با شعارها نشان دادند.

 

 

 

 

 

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها