یحیی گل‌محمدی پرسپولیس را از بحران خارج کرد

​پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر با نتیجه ۲-۰ از سد فولاد خوزستان گذشت و اولین پیروزی خود در این فصل را به دست آورد.

کد خبر: ۱۲۵۱
یحیی گل‌محمدی پرسپولیس را از بحران خارج کرد

در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس در قزوین به مصاف فولاد خوزستان رفت. تیم فولاد با هدایت یحیی گل‌محمدی در دو بازی اول خود ۴ امتیاز کسب کرده بود، در حالی که پرسپولیس تا آن لحظه تنها موفق به کسب ۲ امتیاز شده بود و به دنبال اولین پیروزی فصل خود می‌گشت.

نیمه اول این دیدار تحت تأثیر نبود تصاویر VAR برای بررسی تصمیمات داوری قرار داشت. در لحظاتی که خطای مشکوکی به پنالتی در محوطه جریمه پرسپولیس رخ داد و همچنین خطای خطرناک مسعود ریگی که به نظر می‌رسید مستحق کارت قرمز مستقیم باشد، پیام حیدری داور مسابقه هیچ تصویری برای بررسی نداشت. حتی زمانی که به مونیتور VAR مراجعه کرد، تنها تصاویر وسط زمین برای او نمایش داده شد و امکان بررسی دقیق این لحظات حساس را نداشت.

با شروع نیمه دوم، پرسپولیس به دنبال پیروزی بود و سرانجام در دقیقه ۶۵ تلاش‌های این تیم به ثمر نشست. اوستون اورونوف با یک حرکت انفرادی زیبا گل اول را برای پرسپولیس به ثمر رساند. پس از این گل، وحید امیری در دهانه دروازه موفق شد روی ضربه عیسی آل‌کثیر که به قصد باز کردن دروازه فولاد زده بود، گل دوم را به ثبت برساند. این گل‌ها کافی بود تا پرسپولیس با نتیجه ۲-۰ بازی را به سود خود به پایان برساند.

این پیروزی نه تنها اولین برد پرسپولیس در فصل جدید را رقم زد، بلکه این تیم را ۵ امتیازی کرد و در جدول رده‌بندی به رتبه پنجم رساند. از سوی دیگر، فولاد خوزستان با ۴ امتیاز به رتبه دهم سقوط کرد.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها