ترفند عجیب استقلال: فسخ قرارداد آرمین سهرابیان برای حل مشکل گوستاوو بلانکو!

در اقدامی غیرمنتظره، باشگاه استقلال برای رفع مشکلات مربوط به سقف قرارداد و استفاده از گوستاوو بلانکو در بازی‌های آتی، قرارداد آرمین سهرابیان را فسخ کرد.

کد خبر: ۱۲۳۳
ترفند عجیب استقلال: فسخ قرارداد آرمین سهرابیان برای حل مشکل گوستاوو بلانکو!

باشگاه استقلال با استفاده از یک روش غیرمعمول، موفق به رفع مشکل حضور گوستاوو بلانکو در ترکیب تیم برای دیدار امروز مقابل استقلال خوزستان شد. مشکلات مرتبط با سقف قراردادها، مانع از استفاده استقلال از بلانکو در دو هفته ابتدایی لیگ برتر شده بود، اما به نظر می‌رسد که با توجه به مصدومیت آرمین سهرابیان، استقلال از یک ترفند متفاوت استفاده کرده تا این مانع را برطرف کند.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرده است که با توجه به تغییر در فهرست بازیکنان استقلال و فسخ قرارداد آرمین سهرابیان، مشکل بلانکو برای همراهی این تیم در مسابقات لیگ برتر حل شده است. این بازیکن حالا می‌تواند در هفته سوم لیگ نیز به میدان برود.

هنوز مشخص نیست که آرمین سهرابیان در ادامه فصل چه وضعیتی خواهد داشت، اما با توجه به تعطیلی لیگ به دلیل فیفادی، احتمالاً مسئولان استقلال امیدوارند که بتوانند مشکلات مربوط به سقف بودجه را حل کنند. همچنین مهرداد محمدی، دیگر بازیکن استقلال، نیز به همراه سهرابیان با فسخ قرارداد خود روبرو شده است، که این مسئله نیز به پیچیدگی‌های وضعیت تیم افزوده است.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها