رای شکایت پرسپولیس از بیرانوند چه زمانی صادر می‌شود؛ نیم فصل؟

ماجرای جدایی پر سر و صدای علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و پیوستن او به تراکتور همچنان ادامه دارد. باشگاه پرسپولیس پس از فسخ یک‌طرفه قرارداد توسط بیرانوند، از او شکایت کرد و منتظر صدور حکم نهایی است. حالا پرسپولیسی‌ها امیدوارند با صدور رای به نفعشان، ضربه سختی به بیرانوند وارد کنند.

کد خبر: ۱۱۲۱
رای شکایت پرسپولیس از بیرانوند چه زمانی صادر می‌شود؛ نیم فصل؟

باتلاق پرونده حقوقی علیرضا بیرانوند با پرسپولیس همچنان ادامه دارد. پس از جدایی جنجالی این دروازه‌بان از جمع سرخپوشان و پیوستن به تراکتور، باشگاه پرسپولیس به دلیل فسخ یک‌طرفه قرارداد، از بیرانوند شکایت کرد.

با وجود اینکه هفته گذشته خبرهایی مبنی بر صدور رای در این پرونده منتشر شد، اما تاکنون رای نهایی به باشگاه پرسپولیس ابلاغ نشده است. با این حال، مسئولان باشگاه همچنان امیدوارند که با توجه به مستندات ارائه شده، رای به نفع آن‌ها صادر شود و بیرانوند علاوه بر محرومیت، مجبور به پرداخت غرامت سنگینی نیز شود.

نکته قابل توجه این است که علی‌رغم احتمال صدور رای محکومیت، بیرانوند همچنان به بازی برای تراکتور ادامه می‌دهد. این موضوع، انتقادات زیادی را متوجه کمیته انضباطی کرده است. این در شرایطی است که شکایت پرسپولیس از بیرانوند مربوط به هفته‌های پیش است و این پرونده ابعاد مخفی زیادی هم ندارد که صدور حکم آن این همه زمان برده است.

با توجه به کندی برخی از روندهای قضایی در فدراسیون فوتبال که برخی آن را ناشی از اعمال فشارهای مختلف از سوی طرفین پرونده می‌دانند، شاید بیراه نباشد که پس از صدور رای اولیه در روزها و حتی هفته‌های دیگر و اعتراض احتمالی یکی از طرفین، در نیم فصل شاهد رای قطعی این پرونده طولانی باشیم.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها