استقلال در دام خود گرفتار شد؛ اشتباه عجیب مدیران به قیمت یک قرارداد سنگین تمام شد!

ماجرای ماندن محمدحسین مرادمند در استقلال به یک معضل بزرگ برای مدیران باشگاه تبدیل شده است. تصمیمی که در ابتدا برای جلوگیری از پیوستن این بازیکن به رقیب سنتی گرفته شد، حالا به یک چالش جدی برای باشگاه استقلال تبدیل شده است.

کد خبر: ۱۰۹۸
استقلال در دام خود گرفتار شد؛ اشتباه عجیب مدیران به قیمت یک قرارداد سنگین تمام شد!

 

در اتفاقی عجیب و غریب، باشگاه استقلال خود را در تله‌ای که برای جلوگیری از جدایی محمدحسین مرادمند طراحی کرده بود، گرفتار کرده است. در ابتدای فصل نقل و انتقالات، با توجه به شایعات پیوستن مرادمند به پرسپولیس، مدیران استقلال برای جلوگیری از این انتقال، نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ ارسال کرده و در آن اعلام کردند که قرارداد این بازیکن تمدید شده است.

اما این تصمیم عجولانه، حالا به یک معضل بزرگ برای باشگاه تبدیل شده است. مرادمند که تمایلی به ماندن در استقلال ندارد، با این وجود به دلیل نامه رسمی باشگاه، نمی‌تواند به صورت آزاد از این تیم جدا شود. از سوی دیگر، جواد نکونام، سرمربی استقلال نیز تمایلی به حفظ این بازیکن در تیم ندارد.

با توجه به این شرایط، باشگاه استقلال با دو گزینه دشوار روبرو است: یا باید با پرداخت تمام مبلغ قرارداد مرادمند، او را از تیم جدا کند یا اینکه این بازیکن را در تیم حفظ کند و با وجود مخالفت سرمربی، از او در ترکیب استفاده کند.

این اشتباه محاسباتی مدیران استقلال، نشان می‌دهد که تصمیم‌گیری‌های عجولانه و بدون در نظر گرفتن تمام جوانب می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری برای باشگاه به همراه داشته باشد. حالا آبی‌پوشان باید هزینه سنگینی را برای اشتباهی بپردازند که خود مرتکب شده‌اند.

نظرات شما
  • ناصر

    حقشان است چاه کن همیشه ته چاه است بجای اینکه بفکر تیم خودشان باشند همش دنبال این بودند که سرورشان پرسپولیس چه کار میکنه حالا باید تاوان تصمیم خودشان را بدن و طفلک مرادمند به چه وضعی افتاد که نکو نام میگه او را نمیخاد .

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها