بلاتکلیفی در برگزاری لیگ؛ پرسپولیس به اراک می‌رود، استقلال به مشهد؟

با نزدیک شدن به آغاز لیگ برتر فوتبال ایران، بحث میزبانی استقلال و پرسپولیس به یکی از موضوعات داغ تبدیل شده است. با توجه به مشکلات موجود در ورزشگاه آزادی، سازمان لیگ پیشنهاداتی برای میزبانی این دو تیم ارائه کرده که با واکنش‌های مختلفی روبرو شده است.

کد خبر: ۱۰۷۴
بلاتکلیفی در برگزاری لیگ؛ پرسپولیس به اراک می‌رود، استقلال به مشهد؟

با آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران، یکی از مهم‌ترین چالش‌ها برای باشگاه‌های بزرگ، تعیین محل برگزاری مسابقات خانگی است. به ویژه برای دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس که ورزشگاه آزادی تهران به دلیل تعمیرات، قادر به میزبانی از مسابقات نیست.

امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر، در جلسه اخیر کارگروه استانداردسازی ورزشگاه‌ها، به اعلام آخرین وضعیت میزبانی این دو تیم پرداخت. وی در این جلسه اظهار داشت: «باشگاه استقلال تهران درخواست ورزشگاه امام رضا (ع) را داده است اما انجام بازی در این ورزشگاه نیاز به تأیید شورای تأمین استان خراسان رضوی را دارد.»

روشنک در ادامه افزود: «اگر میزبانی مسابقات در آنجا را بگیرند بهترین گزینه است. ما باید تا فردا این موضوع را مشخص کنیم چون رقیبان پرسپولیس و استقلال باید بلیت پرواز تهیه کنند.»

در خصوص باشگاه پرسپولیس نیز، روشنک اعلام کرد: «ما به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داده ایم که دیدار هفته اول خود را در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار کنند. محمد رجاییان مدیرعامل آلومینیوم قول داد آنجا مشکل گیت ها و جایگاه CIP را حل کند تا به میزبانی پرسپولیس در هفته اول هم برسد. پیشنهاد سازمان لیگ ، شهر اراک برای میزبانی این تیم است.»

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها