تختی آماده نمی‌شود، تا استقلال و پرسپولیس پول ندهند!

یکی از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین ورزشگاه‌های ایران، تختی، این روزها در آستانه تعطیلی قرار دارد. اختلافات میان مسئولان ورزش و دو باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپولیس، آینده این ورزشگاه تاریخی را با ابهام روبرو کرده است.

کد خبر: ۱۰۵۵
تختی آماده نمی‌شود، تا استقلال و پرسپولیس پول ندهند!

 

علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، در اظهارات اخیر خود، انگشت اتهام را به سمت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نشانه رفته و آن‌ها را مسئول وضعیت نامناسب ورزشگاه تختی دانسته است. جوادی اعلام کرده که به دلیل عدم همکاری این دو باشگاه در تأمین اعتبارات لازم برای بازسازی ورزشگاه، بازسازی استادیوم تختی زمانبر شده است.

جوادی در این باره گفت: "با وجود تمام تذکرات، باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به تعهدات مالی خود عمل نکردند. به همین دلیل، ما مجبور شدیم با وجود مشکلات فراوان، ورزشگاه تختی را برای برگزاری مسابقات آماده کنیم."

وی افزود: "چمن ورزشگاه تختی در وضعیت بسیار نامناسبی قرار دارد و نیاز به ترمیم اساسی دارد. اما متأسفانه به دلیل کمبود بودجه، امکان انجام این کار وجود ندارد."

جوادی همچنین به وضعیت نامناسب سایر بخش‌های ورزشگاه اشاره کرده و تأکید کرده که اگر باشگاه‌ها به تعهدات خود عمل می‌کردند، امروز شاهد چنین وضعیتی نبودیم.

جوادی در خصوص امکان حضور زنان در استادیوم تختی گفت: "ما مطیع تصمیم شورای تامین هستیم. هر تصمیمی که بگیرند مدیریت مجموعه تختی آن کار را انجام خواهد داد."

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها