اشتباه عجیب پرسپولیس در شکایت علیه پرسپولیس

ماجرای جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و شکایت باشگاه از این دروازه‌بان، پیچیدگی‌های جدیدی پیدا کرده است. به نظر می‌رسد پرسپولیس در طرح این شکایت دچار اشتباهات حقوقی اساسی شده و حالا در باتلاقی از مسائل قانونی گرفتار شده است.

کد خبر: ۱۰۳۴
اشتباه عجیب پرسپولیس در شکایت علیه پرسپولیس

درگیری‌های حقوقی بین پرسپولیس و علیرضا بیرانوند همچنان ادامه دارد. اما این بار، به نظر می‌رسد که این باشگاه پایتخت در این نبرد حقوقی دچار اشتباهات بزرگی شده است. 

پس از جدایی بیرانوند از پرسپولیس و پیوستن او به تراکتور، باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی از این دروازه‌بان شکایت کرد. اما به نظر می‌رسد که این شکایت به دلیل عدم رعایت اصول حقوقی، با مشکل مواجه شده است.

مدیران حقوقی پرسپولیس در این شکایت ادعاهای عجیبی را مطرح کرده‌اند که هیچ پشتوانه قانونی ندارد. از جمله این ادعاها، درخواست برای کسر امتیاز از تراکتور به دلیل استفاده از بیرانوند است. این ادعا با واکنش تند کارشناسان حقوقی روبرو شده است و بسیاری از آنها معتقدند که این ادعا هیچ پایه و اساسی ندارد.

همچنین، پرسپولیس در ابتدا تنها از بیرانوند شکایت کرده بود، اما بعداً متوجه شد که باید باشگاه تراکتور را نیز به عنوان طرف دعوی قرار دهد. این نشان می‌دهد که پرسپولیس در طرح شکایت خود عجله کرده و به مسائل حقوقی به اندازه کافی توجه نکرده است.

جمشید نورشرق، رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال نیز به این موضوع اشاره کرده و گفته است که لایحه اولیه پرسپولیس دچار ایراد بوده است.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها