افشای سند محرمانه: پرسپولیس به بیرانوند چقدر پول داده است؟

در جدالی حقوقی که بین باشگاه پرسپولیس و علیرضا بیرانوند، در جریان است، اسنادی منتشر شده که پرده از پرداختی‌های هنگفت این باشگاه به بیرانوند برمی‌دارد. این افشاگری‌ها در حالی صورت می‌گیرد که هر دو طرف ادعاهای متناقضی را درباره میزان بدهی‌های باشگاه به این دروازه‌بان مطرح کرده‌اند.

کد خبر: ۱۰۰۹
افشای سند محرمانه: پرسپولیس به بیرانوند چقدر پول داده است؟

 

در یک رونمایی جنجالی، اسناد محرمانه پرداختی‌های باشگاه پرسپولیس به علیرضا بیرانوند در فصل گذشته فاش شد. این اسناد که به دست خبرنگار تسنیم رسیده، نشان می‌دهد که سرخ‌پوشان پایتخت در طول حدود ۱۰ ماه، مبلغ هنگفت ۱۹ میلیارد و ۸۰ میلیون تومانی را به حساب این دروازه‌بان واریز کرده‌اند. این رقم نجومی در حالی منتشر می‌شود که باشگاه پرسپولیس مدعی است تمام تعهدات مالی خود را نسبت به بیرانوند انجام داده و این بازیکن هیچ طلبی از آنها ندارد.

در سوی مقابل، بیرانوند همچنان بر این باور است که باشگاه پرسپولیس به تعهدات مالی خود عمل نکرده و حدود یک میلیارد و پانصد میلیون تومان از او طلبکار است. این اختلاف نظر جدی بین دو طرف، منجر به شکل‌گیری یک دعوای حقوقی طولانی و پیچیده شده است.

پرداخت‌های متعدد

باشگاه پرسپولیس در ۱۱ نوبت مختلف، مبالغ قابل توجهی را به حساب بیرانوند واریز کرده است. این پرداخت‌ها از شهریور ماه تا خرداد ماه سال گذشته انجام شده است.

پاداش‌های ویژه

علاوه بر حقوق پایه، باشگاه پرسپولیس مبالغ قابل توجهی را نیز به عنوان پاداش بابت برد در بازی‌های لیگ به بیرانوند پرداخت کرده است.

صفر شدن مطالبات

با توجه به اسناد موجود، تمام مطالبات قرارداد و آپشن‌های بیرانوند از فصل گذشته به طور کامل پرداخت شده است.

پرداخت‌های پرسپولیس به علیرضا بیرانوند

پرداخت‌های پرسپولیس به علیرضا بیرانوند

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها