کابوس مصدومیت به واقعیت پیوست؛ خداحافظی تلخ حسن یزدانی از تشک کشتی؟

در اتفاقی تلخ و غیرمنتظره، حسن یزدانی، ستاره کشتی ایران، پس از تحمل مصدومیت شدید کتف، احتمالاً باید به دوران قهرمانی خود پایان دهد. این خبر که مدت‌ها بود در محافل کشتی زمزمه می‌شد، با شکست یزدانی در فینال المپیک پاریس قوت گرفت.

کد خبر: ۱۰۷۵
کابوس مصدومیت به واقعیت پیوست؛ خداحافظی تلخ حسن یزدانی از تشک کشتی؟

حسن یزدانی در آستانه خداحافظی از دنیای کشتی قرار گرفته است. مصدومیت شدید کتف که مدتی است او را آزار می‌دهد، مانع از ادامه فعالیت او در بالاترین سطح کشتی شده است.

همانطور که بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی می‌کردند، کتف جراحی شده یزدانی نتوانست او را در فینال المپیک پاریس به پیروزی برساند و با وجود تلاش‌های فراوان، مجبور به قبول شکست شد. این شکست تلخ، زنگ خطری جدی برای آینده ورزشی یزدانی به صدا درآورد. 

مصدومیت کتف یزدانی از چند ماه قبل از المپیک آغاز شد و علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، نیز نسبت به آینده ورزشی این کشتی‌گیر ابراز نگرانی کرده بود. با این حال، یزدانی با اراده‌ای پولادین تلاش کرد تا خود را به المپیک برساند و به مدال طلا دست یابد.

در طول دوران مصدومیت، شایعات زیادی درباره آینده ورزشی یزدانی مطرح شد. برخی از کارشناسان معتقد بودند که او باید از کشتی خداحافظی کند، در حالی که برخی دیگر بر این باور بودند که یزدانی می‌تواند با انجام عمل جراحی مجدد به میادین کشتی بازگردد. اما به نظر می‌رسد که مصدومیت یزدانی بسیار جدی‌تر از آن چیزی است که تصور می‌شد.

شکست دردناک یزدانی در فینال المپیک، نشان داد که او احتمالا دیگر توانایی رقابت در بالاترین سطح کشتی را ندارد. با توجه به شدت مصدومیت و نظر کارشناسان، شاید باید شاهد خداحافظی زودهنگام این کشتی‌گیر از دنیای کشتی باشیم.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها