واکنش تراکتور به جذب علیرضا بیرانوند: در سکوت ادامه می‌دهیم

مدیرعامل تراکتور در واکنش به احتمال جذب علیرضا بیرانوند و سایر نقل و انتقالات تیمش، تاکید کرد که تمامی اقدامات در سکوت و آرامش انجام خواهد شد و نام بازیکنان پس از نهایی شدن اعلام می‌شود.

کد خبر: ۷۷۸
واکنش تراکتور به جذب علیرضا بیرانوند: در سکوت ادامه می‌دهیم

سعید مظفری‌زاده در حاشیه جلسه سقف قرارداد و مجوز حرفه‌ای اظهار داشت: "جلسه بسیار خوبی بود و از وزیر ورزش، تاج و سایر دوستان فدراسیون تشکر می‌کنم. امیدوارم با پیگیری مسائلی که امروز عنوان شد، بتوانیم به یک جمع‌بندی خوب برسیم و ان‌شاءالله یک لیگ پویا داشته باشیم."

مدیرعامل تراکتور در خصوص اینکه این تیم در تیتر رسانه‌ها قرار دارد، گفت: "شفاف بخواهم بگویم، با بازیکنان و گزینه‌های مربیگری که مدنظرمان بود، صحبت‌های لازم را انجام دادیم. هر وقت به جمع‌بندی برسیم و نهایی بشود، اعلام می‌کنیم."

وی در پاسخ به این سوال که آیا ابتدا مربی را اعلام می‌کنند و سپس بازیکنان را نهایی می‌کنند، افزود: "سعی می‌کنیم که تا یکی دو روز آینده، نفراتی که به ثبت می‌رسانیم و مربی که به جمع بندی می‌رسیم را اعلام کنیم."

مظفری‌زاده در خصوص رعایت سقف قرارداد، گفت: "همچون سال گذشته که سقف را رعایت کردیم، این فصل نیز تابع مقررات هستیم."

وی درباره مذاکره با بیرانوند گفت: "نمی‌توانم اسم نفر خاصی را بیاورم زیرا که ما تمام تلاشمان این بود که در سکوت و آرامش کامل نفرات خود را جذب کنیم. به خاطر احترامی که برای بازیکن قائلیم، همین انتظار را از بازیکن داریم. اگر به جمع‌بندی نهایی رسیدیم، اسم را می‌گوییم."

مدیرعامل تراکتور در خصوص اردوی پیش فصل گفت: "احتمال اینکه در خارج از کشور برگزار شود، زیاد است. البته ما امکانات خوبی در تبریز داریم. بستگی به نظر سرمربی آینده دارد و اینکه باید بدانیم فدراسیون زمان آغاز مسابقات لیگ را چه زمان اعلام می‌کند."

وی در پاسخ به سوالی درباره تعداد بازیکنان جذب‌شده تاکنون گفت: "ما هنوز بازیکنی نگرفتیم. اسکلت تیم را حفظ می‌کنیم. بنا بر ثبات تیمی است. نفرات اصلی فصل گذشته را حفظ می‌کنیم و در جاهایی که نیاز داشتیم و ضعف داشتیم، بازیکن جذب می‌کنیم. قرار نیست بازیکن اضافی بخریم."

مظفری‌زاده در خصوص احتمال جدایی پورحمیدی در صورت جذب بیرانوند گفت: "من نمی‌توانم اسم نفر خاصی را بیاورم."

وی درباره نظرات برخی باشگاه‌ها نسبت به سقف بودجه گفت: "ما تابع مقررات هستیم و اتفاقاً انضباط برای لیگ خیلی خوب است. فضا را رقابتی می‌کند ولی باید یک سری جنبه‌ها نیز توجه شود. برخی تیم‌ها درگیر بازی آسیایی هستند و باید بتوانند رقابت کنند. با تیم‌هایی که به صورت جدی وارد مسابقات می‌شوند. در مجموع طرح، طرح مثبتی است."

مظفری‌زاده در پاسخ به سوالی درباره جدایی اسماعیلی‌فر و ترابی و تایید تراکتور در این خصوص گفت: "آنی که باید اعلام رسمی کند، باشگاه تراکتور است که من موضع رسمی را اعلام کردم."

وی در خصوص اعلام سرمربی جدید تا فردا، اظهار داشت: "سعی می‌کنیم اگر که یک سری موانعی را به هم نزدیک کنیم و قرارداد را نهایی کنیم، اعلام خواهیم کرد."

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک