ویدئوی عجیب پرسپولیس علیه استقلال: چیزهایی را آوردند که هیچ‌کس جز خودشان قبول ندارد

پرسپولیسی‌ها ویدئویی از اشتباهات داوری به سود استقلال منتشر کرده‌اند.

کد خبر: ۲۲۳
ویدئوی عجیب پرسپولیس علیه استقلال: چیزهایی را آوردند که هیچ‌کس جز خودشان قبول ندارد

پس از صحبت‌های روز گذشته حمید رجبی در پاسخ به اظهارات مسئولان پرسپولیس درباره اتفاقات داوری و ذکر این موضوع که پرسپولیس در این فصل ۱۴ امتیاز از داوری کسب کرده است، باشگاه پرسپولیس هم با انتشار ویدئویی با عنوان «ببینید؛ قضاوت با شما... ۱۸ امتیاز سود از اشتباهات داوری برای یک تیم خاص.»  پاسخ رجبی را داد.

این ویدئو یکی از عجیب‌ترین واکنش‌های پرسپولیس به ادعای سود بردن استقلال از اشتباهات داوری است. در مورد این ویدئو چند موضوع وجود دارد:

اول استفاده از عنوان «تیم خاص» برای استقلال. عنوانی که اتفاقا در سال‌های اخیر تعداد زیادی از مربیان و بازیکنان و مدیران در باشگاه‌های مختلف برای پرسپولیس استفاده می‌کردند. در واقع پرسپولیسی‌ها عجولانه عنوانی را برای ویدئو انتخاب کردند که دیگران برای خودشان استفاده می‌کند.

دوم موضوع دیگر ادعای سود ۱۸ امتیازی استقلال است. حمید رجبی گفته بود ۱۴ امتیاز، پس پرسپولیسی‌ها باید بگویند ۱۸ امتیاز تا بتوانند هواداران خود را راضی کنند. شاید اگر رجبی می‌گفت ۲۰ امتیاز، پرسپولیسی‌ها هم می‌گفتند ۲۵ امتیاز!

سوم در این ویدئوی عجیب، صحنه‌های عدم دریافت کارت زرد اول و دوم بازیکنان استقلال هم آورده شده، صحنه‌هایی که اگر در مورد دیدارهای پرسپولیس به آن دقت شود، در تعداد زیادی از دیدارها پرسپولیس نباید ۱۱ نفره به رختکن می‌رفت!

چهارم و از همه مهمتر استناد پرسپولیسی‌ها به نظرات برنامه و افرادی است که در سال‌های اخیر استقلالی‌ها به شدت نسبت به اظهارات آن‌ها بدبین هستند. این موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که میبینیم اظهارنظرهای یکی از این کارشناسان حتی تبدیل به شوخی و خنده هم شده است و خیلی از افراد اعتقاد دارند که هر آنچه این کارشناس گفت، قطعا خلافش درست است.

در نهایت عجله پرسپولیسی‌ها در پاسخگویی و البته دست خالی آن‌ها منجر به انتشار ویدئویی شده است که حتی بخشی از هواداران پرسپولیس هم نمی‌توانند به آن استناد کنند.

هرچند که مرور رفتار پرسپولیسی‌ها در سال‌های اخیر با کلید واژه «نمی‌خواهند قهرمان شویم» در زمانی که در کورس قهرمانی احساس خطر می‌کنند، شاید توجیه خوبی برای انتشار این ویدئو باشد.

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها