پرسپولیس به حکم علیرضا بیرانوند اعتراض کرد

باشگاه پرسپولیس به طور رسمی به رأی صادره از سوی کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در پرونده شکایت از علیرضا بیرانوند اعتراض کرده است.

کد خبر: ۱۷۰۹
پرسپولیس به حکم علیرضا بیرانوند اعتراض کرد

باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی اعلام کرده که نسبت به رأی صادر شده از سوی کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در پرونده علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان سابق این تیم، اعتراض کرده است. هفته گذشته، کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال رأی نهایی خود را در مورد شکایت باشگاه پرسپولیس از بیرانوند صادر کرد. بر اساس این حکم، علیرضا بیرانوند به ۴ ماه محرومیت تعلیقی و پرداخت ۲۰ میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شد؛ حکمی که به دلیل جنجالی بودن آن واکنش‌های زیادی را به همراه داشت.

باشگاه پرسپولیس به شدت از این حکم ناراضی است و به همین دلیل تصمیم گرفته تا اعتراض خود را به طور رسمی به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ارائه کند. مسئولان این باشگاه در لایحه اعتراض خود، نسبت به محرومیت تعلیقی علیرضا بیرانوند و همچنین عدم توجه به تخلفات باشگاه تراکتور، انتقاد کرده و خواستار بررسی دقیق‌تر و تجدیدنظر در این پرونده شده‌اند.

باشگاه پرسپولیس انتظار دارد که کمیته استیناف با توجه به مستندات و دلایلی که در این لایحه ارائه شده است، در مورد حکم صادره تجدیدنظر کرده و عدالت را در این پرونده برقرار کند.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک