سرویس بهداشتی‌های سرپایی استادیوم تختی برای ده سال پیش است، اما جمع می‌شود!

محمدرضا مجیدی، مدیر ورزشگاه تختی، درباره میزبانی این مجموعه در دیدار اخیر پرسپولیس و چادرملو و مشکلات موجود، توضیحاتی ارائه داد. وی با اشاره به اینکه ورزشگاه تختی سال‌ها رها شده بود، از برنامه‌های اصلاحی برای بهبود وضعیت چمن و سایر امکانات این ورزشگاه خبر داد و تأکید کرد که روند بازسازی با جدیت ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۱۶۸۱
سرویس بهداشتی‌های سرپایی استادیوم تختی برای ده سال پیش است، اما جمع می‌شود!

محمدرضا مجیدی، مدیر مجموعه ورزشی تختی، در مورد میزبانی ورزشگاه تختی از دیدار روز گذشته (شنبه) بین تیم‌های پرسپولیس و چادرملو و ایرادات مشاهده‌شده در این ورزشگاه گفت: "باید به این نکته توجه کنید که شرایط این ورزشگاه طی سال‌های اخیر بسیار نامطلوب بوده و تقریباً رها شده بود. این مجموعه هم از نظر عمرانی و هم ورزشی دچار مشکلات زیادی بود. طبیعی است که در چنین شرایطی، پس از برگزاری یک بازی، نقاط ضعف مختلفی آشکار می‌شود که باید به مرور برطرف شوند. ما قطعاً در جهت رفع این ایرادات قدم برمی‌داریم."

مجیدی با اشاره به وضعیت بخش بانوان در ورزشگاه افزود: "ما در بخش بانوان ایده‌های خوبی از جمله جداسازی ورودی‌ها، نمازخانه و بوفه‌ها داشتیم که به‌درستی اجرایی شدند. البته هنوز اشکالاتی وجود دارد که باید برطرف شوند و تنها با برگزاری بازی‌های بیشتر می‌توانیم این نواقص را شناسایی کنیم. در مجموع، بازی با شرایط خوبی برگزار شد و حاشیه‌های خاصی نداشتیم، هرچند مشکلاتی مانند وضعیت چمن همچنان وجود دارد که باید به شرایط مطلوب نزدیک شود. پیمانکاران از همین هفته کار بازسازی را ادامه خواهند داد."

در پاسخ به انتقاداتی درباره کیفیت زمین چمن ورزشگاه، مجیدی تصریح کرد: "مربی پرسپولیس هیچ اعتراضی نداشت، فقط علی علیپور از بازیکنان انتقاد کرد. او یک بازیکن است و مانند دیگر بازیکنان روی این زمین بازی کرده است."

وی در ادامه توضیح داد: "ما از امروز تلاش خواهیم کرد تا کیفیت چمن را بهبود بخشیم. البته باید در نظر بگیرید که تصمیم بر میزبانی ورزشگاه تختی به‌طور ناگهانی اتخاذ شد و با توجه به زمان محدود، طبیعی است که ورزشگاه مشکلاتی داشته باشد."

مجیدی همچنین به وضعیت سرویس‌های بهداشتی اشاره کرد و گفت: "تعجب می‌کنم که این موضوع تا این حد مورد توجه قرار گرفته است. این سرویس‌ها حداقل ۱۰ سال پیش در ورزشگاه نصب شده‌اند و ما نیز انتقادات را می‌پذیریم. قطعاً باید سرویس‌های بهداشتی بازسازی و مرتب شوند و این موضوع در دستور کار قرار دارد."

مدیر ورزشگاه تختی درباره مشکلات کلی این مجموعه افزود: "ورزشگاهی که ۱۰ سال در خواب بوده، آیا می‌شود ظرف دو ماه ۹۰ درصد آماده کرد؟ یکی از مشکلات بزرگ ما در تهران، عدم توازن در توسعه جغرافیایی فضاهای ورزشی است. چه کسی گفته است که اگر کسی از شرق تهران می‌خواهد بازی ببیند، باید حتماً به استادیوم آزادی برود؟ ورزشگاه تختی می‌تواند به مردم شرق تهران خدمات بسیار ارزشمندی ارائه دهد. در این مدت کوتاه، ما توانستیم اتاق‌های مختلفی مثل اتاق VAR، سالن کنفرانس، اتاق پزشکی و دیگر امکانات ضروری را بازسازی کنیم و برخی از آن‌ها نیز ساخته شدند. فکر می‌کنم قدم‌های خوبی در احیای ورزشگاه تختی برداشته شده و برنامه‌های بیشتری نیز در راه است."

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک