رای پرونده شکایت پرسپولیس از بیرانوند صادر شد: جریمه ۲۰ میلیاردی و محرومیت

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، پس از ماه‌ها بررسی، رای خود را در مورد شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند به دلیل فسخ یک‌طرفه قرارداد صادر کرد.

کد خبر: ۱۶۶۵
رای پرونده شکایت پرسپولیس از بیرانوند صادر شد: جریمه ۲۰ میلیاردی و محرومیت

در نهایت پس از مدت‌ها کشمکش و بحث پیرامون فسخ یک‌طرفه قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس، کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال رای نهایی خود را صادر کرد. این پرونده که یکی از پرحاشیه‌ترین پرونده‌های نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران بود، با شکایت باشگاه پرسپولیس به جریان افتاد. باشگاه پرسپولیس مدعی بود که فسخ قرارداد توسط بیرانوند غیرموجه بوده و خواستار جبران خسارت شده بود.

طبق رای صادره، کمیته تعیین وضعیت علیرضا بیرانوند را به پرداخت مبلغ ۱۹ میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان به باشگاه پرسپولیس محکوم کرده است. علاوه بر این، او باید مبلغ ۷۶۵ میلیون تومان بابت هزینه دادرسی بپردازد. بیرانوند همچنین به دلیل این فسخ غیرموجه، با محرومیت ۴ ماهه از کلیه فعالیت‌های فوتبالی مواجه شده، اما این محرومیت به مدت یک سال تعلیق می‌شود.

در این رای، باشگاه تراکتور که به اتهام اغوای بازیکن متهم شده بود، تبرئه شده است. طرفین این پرونده هفت روز فرصت دارند تا نسبت به رای صادره اعتراض کنند.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک