واکنش تند معاون حقوقی پرسپولیس به شکایت بیرانوند: اتهام جعل سند کاملا خلاف واقع است

هومن هدایتی، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، در واکنش به شکایت علیرضا بیرانوند مبنی بر جعل اسناد مالی، این اتهام را بی‌اساس دانست و تأکید کرد که باشگاه با جدیت حقوقی به این ادعا پاسخ خواهد داد. او همچنین خاطرنشان کرد که این شکایت تأثیری بر جریان دادرسی پرونده‌های موجود نخواهد داشت.

کد خبر: ۱۶۲۱
واکنش تند معاون حقوقی پرسپولیس به شکایت بیرانوند: اتهام جعل سند کاملا خلاف واقع است

هومن هدایتی، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، در واکنش به شکایت علیرضا بیرانوند از باشگاه به اتهام جعل اسناد مالی، اظهار داشت که این موضوع کاملاً خلاف واقع است. او با اشاره به اینکه برخی افراد با توسل به شایعه‌سازی و ایجاد ابهامات به دنبال راه‌های فرار از مقررات هستند، بیان کرد: از طریق رسانه‌ها از این شکایت مطلع شدم و یادآوری می‌کنم که مدتی پیش این بازیکن اعلام کرده بود که به وکیل خود دستور داده برای مطالباتش به کمیته وضعیت دادخواست بدهد. اما در عمل، این موضوع تنها جنبه رسانه‌ای پیدا کرد و اقدامی عملی صورت نگرفت.

هدایتی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس همواره بر روی وظایف حرفه‌ای خود متمرکز است و ترجیح می‌دهد وارد حواشی نشود. اما به طور قطع اعلام می‌کنم که اگر علیرضا بیرانوند شکایت‌های مختلفی هم داشته باشد، ما به وظایف حقوقی خود در پاسخ به این شکایات عمل خواهیم کرد. در عین حال، برای اطلاع هواداران اعلام می‌کنم که ادعای جعل اسناد کاملاً بی‌پایه است و حق باشگاه برای پیگیری اتهامات افترا محفوظ خواهد بود.

معاون حقوقی پرسپولیس همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا شکایت جدید بیرانوند ممکن است باعث تأخیر در صدور رأی پرونده او شود، گفت: به هیچ وجه چنین اتفاقی نخواهد افتاد. کمیته‌های فدراسیون فوتبال حرفه‌ای هستند و هیچ شایعه یا شکایتی نمی‌تواند جریان دادرسی و صدور احکام را مختل کند.

او در پایان تأکید کرد: ما در معاونت حقوقی باشگاه در انتظار ابلاغ رأی نهایی پرونده فسخ قرارداد بیرانوند هستیم و تا این لحظه خبری در این باره دریافت نکرده‌ایم.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک