اتهام جعل سند علیه پرسپولیس

اختلافات حقوقی میان علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان سابق پرسپولیس، و این باشگاه وارد فاز جدیدی شده است. بیرانوند در تازه‌ترین شکایت خود، پرسپولیس را به جعل اسناد متهم کرده، موضوعی که صدور رأی نهایی را باز هم به تعویق خواهد انداخت و پرونده را پیچیده‌تر کرده است.

کد خبر: ۱۶۲۰
اتهام جعل سند علیه پرسپولیس

اختلافات حقوقی میان علیرضا بیرانوند و باشگاه پرسپولیس که از مدت‌ها پیش آغاز شده بود، اکنون با طرح شکایت جدید از سوی دروازه‌بان سابق این تیم، وارد مرحله تازه‌ای شده است. این درگیری‌ها که در ابتدا با شکایت باشگاه پرسپولیس به دلیل فسخ یک‌طرفه قرارداد توسط بیرانوند آغاز شد، حالا با ادعای جدید بیرانوند مبنی بر جعل اسناد توسط باشگاه، پیچیدگی بیشتری پیدا کرده است.

باشگاه پرسپولیس ماه‌ها پیش از بیرانوند به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کرده بود و این کمیته هنوز حکمی در این باره صادر نکرده است. اکنون، با طرح شکایت جدید توسط بیرانوند، انتظار می‌رود که صدور رای در این پرونده بیش از پیش به تأخیر بیافتد.

وکیل علیرضا بیرانوند در شکایت تازه خود به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس را متهم کرده است که در ارائه اسناد مالی، مرتکب جعل شده است. این ادعا بر این اساس است که باشگاه پرسپولیس در ابتدا اسنادی مبنی بر پرداخت پاداش ارائه کرده بود، اما سپس همین اسناد را به عنوان پرداخت آپشن قرارداد به کمیته وضعیت ارسال کرده است.

با گذشت شش هفته از شروع لیگ برتر، این سوال مطرح است که سرانجام این پرونده به کجا خواهد رسید و آیا در نهایت رأی نهایی در این خصوص اعلام خواهد شد یا خیر. ایسنا تلاش کرد تا در این زمینه با مدیران حقوقی باشگاه پرسپولیس تماس بگیرد، اما این مدیران حاضر به ارائه توضیحاتی در این باره نشدند. همچنین، پیش‌تر اعلام شده بود که قرار است رأی پرونده شکایت پرسپولیس از بیرانوند در اواسط این هفته صادر شود، اما با شکایت جدید، این مسئله همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک