انتقاد شدید نصرالله عبداللهی از مدیریت استقلال: «سمیعی توان مدیریت ندارد»

نصرالله عبداللهی، پیشکسوت استقلال، با انتقاد شدید از برگزاری داربی ۱۰۴ در خارج از تهران و همچنین مدیریت فعلی باشگاه، سخنان تندی علیه مدیرعامل آبی‌پوشان مطرح کرد. این صحبت‌ها در آستانه بازی حساس استقلال و پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر، جنجال‌برانگیز شده است.

کد خبر: ۱۵۷۶
انتقاد شدید نصرالله عبداللهی از مدیریت استقلال: «سمیعی توان مدیریت ندارد»

عبداللهی در گفت‌وگویی درباره وضعیت استقلال در آستانه داربی اظهار داشت که تیم نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی داشته و بازیکنان هنوز به هماهنگی کامل نرسیده‌اند. او از هواداران خواست که کمی صبر و حوصله داشته باشند تا تیم به شرایط مطلوب برسد. به گفته او: «داربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد. هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد و بازی بهتری ارائه دهد، برنده خواهد شد. شرایط هر دو تیم برابر است و بازیکنان باتجربه‌ای دارند که برای موفقیت تلاش می‌کنند.»

در ادامه این گفت‌وگو، عبداللهی با انتقاد از تصمیم به برگزاری داربی در شهر اراک، آن را «افتضاح» دانست و گفت: «این اتفاق در هیچ جای دنیا نمی‌افتد و همه می‌دانند که وضعیت ما بسیار نابسامان است.»

وی همچنین به مشکلاتی که میان مدیریت باشگاه و کادر فنی به وجود آمده، اشاره کرد و انتقادات تندی نسبت به مدیرعامل باشگاه، سمیعی، مطرح کرد. او درباره برگزاری نشست خبری توسط مشاور مدیرعامل، حق‌دوست، گفت: «من اصلاً آقای حق‌دوست را نمی‌شناسم. این کار اشتباهی بود و مدیرعامل باید جلوی چنین اتفاقاتی را بگیرد. اینکه نتوانسته جلوی این کار کوچک را بگیرد، نشان‌دهنده بی‌عرضگی اوست. اگر نمی‌تواند کارهای کوچک را مدیریت کند، چطور می‌خواهد از عهده مسائل بزرگ برآید؟ نکونام باید مقاومت کند و مبارزه کند؛ سمیعی برای این کار ساخته نشده است.»

عبداللهی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به یادآوری سخت‌ترین داربی که تجربه کرده، اشاره کرد و گفت: «شهرآورد ۲-۲ سال ۷۳ از همه دشوارتر بود؛ بعد از آن بازی، چند بازیکن محروم شدند. امیدواریم در این داربی گل‌های زیادی ببینیم و بازی خوبی از هر دو تیم ارائه شود.»

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک