توقف دوباره استقلال در قائم‌شهر در شب گل‌زنی کوین یامگا و محرومیت چشمی ار داربی

استقلال در قائم شهر در دیداری که تحت تاثیر حضور کوین یامگا در ترکیب نساجی بود، با تساوی متوقف شد.

کد خبر: ۱۵۴۹
توقف دوباره استقلال در قائم‌شهر در شب گل‌زنی کوین یامگا و محرومیت چشمی ار داربی

در هفته پنج رقابت‌های لیگ برتر و در استادیوم وطنی قائم شهر، نساجی میزبان استقلال بود.

این دیدار تحت تاثیر تساوی دو تیم در فصل گذشته که منجر به از دست رفتن قهرمانی استقلال شد و حضور کوین یامگا در ترکیب نساجی آغاز شد.

ساکت الهامی، سرمربی نساجی، فقط پس از یک جلسه تمرین کوین یامگا را به صورت ثابت به زمین فرستاد و برای تحت تاثیر قراردادن استقلال، بازوبند کاپیتانی را هم به او داد.

در نیمه اول این بازی دو تیم موقعیت‌های بسیاری داشتند تا در نهایت در دقیقه ۳+۴۵، پس از دخالت VAR‌ و اعلام ضربه پنالتی به سود نساجی، کوین یامگا دروازه حسینی را باز کرد. از نکات جالب این صحنه آن بود که یامگا بدون عینک محافظ دروازه استقلال را باز کرد و البته پس از گلزنی شادی نکرد.

در نیمه دوم این استقلال بود که برای جبران نتیجه تلاش کرد تا در دقیقه ۶۳ و باز هم پس از دخالت VAR، رامین رضاییان از روی نقطه پنالتی این بازی را به تساوی کشاند.

در ادامه اما باز هم این نساجی بود که در دقیقه ۷۳ و بر روی یک رفت و برگشت توسط حامد پاکدل به گل دوم رسید. اما خیلی زود استقلال در دقیقه ۷۵ و روی ضربه ابوالفضل جلالی بازی را به تساوی کشاند.

در دقیقه ۱۳+۹۰ و پس از بازبینی یک صحنه و در تصمیمی عجیب و بحث برانگیز، داور این دیدار روزبه چشمی را با کارت قرمز مستقیم جریمه کرد تا یکی از مهمترین مهره‌های استقلال دیدار حساس هفته آینده برابر پرسپولیس را از دست بدهد.

با این تساوی استقلال از ۴ بازی ۵ امتیازی شد و نساجی هم بدون برد و از ۵ بازی ۲ امتیازی شد.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    ×

    برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

    کلیک