خشم هواداران الاتحاد از بنزما؛ اوضاع در عربستان برای عربستان خوب نیست!

در بازی دوستانه پیش‌فصل بین تیم الاتحاد عربستان و سویا اسپانیا، عملکرد کریم بنزما بار دیگر هواداران الاتحاد را ناامید و خشمگین کرد. الاتحاد که با هدایت لوران بلان و با خریدهای گرانقیمت به اسپانیا رفته، در این دیدار با یک گل شکست خورد.

کد خبر: ۹۷۵
خشم هواداران الاتحاد از بنزما؛ اوضاع در عربستان برای عربستان خوب نیست!

بنزما که تابستان گذشته به الاتحاد پیوست، نتوانسته است انتظارات را برآورده کند. او در این بازی دوستانه یک پنالتی را از دست داد و نمایش کلی او نیز ضعیف بود. این امر موجب شد که هواداران الاتحاد نسبت به عملکرد او واکنش نشان دهند و از او خشمگین شوند. به نظر می‌رسد مشکلات کریم بنزما با هواداران این تیم از زمان ورودش به این باشگاه ادامه دارد. از یک سو نمایش‌های ضعیف او در فصل گذشته و از سوی دیگر برخی رفتارهای جنجالی‌اش، باعث شده تا بسیاری از هواداران الاتحاد خواستار جدایی او شوند.

با این حال، بنزما همچنان در تیم باقی مانده و حتی نفوذ بیشتری در باشگاه پیدا کرده است. طبق گزارش رسانه‌های عربستانی، او نقش مهمی در انتخاب سرمربی جدید و جذب بازیکنان جدید مانند حسام العوار، صالح الشهری و موسی دیابی داشته است.

الاتحاد با توجه به این تغییرات و ورود ستاره‌های جدید، به دنبال تجربه یک فصل موفق با لوران بلان و بازیکنان جدید خود است. با این حال، عملکرد بنزما همچنان نقطه ضعفی برای این تیم محسوب می‌شود که می‌تواند سرنوشت فصل آینده آنها را تحت تاثیر قرار دهد.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها