ورود پاری‌سن‌ژرمن به رقابت برای جذب نیکو ویلیامز؛ بارسلونا در مسیر دشوار

​باشگاه بارسلونا برای جذب نیکو ویلیامز، ستاره جوان اتلتیکو بیلبائو، با چالش جدیدی مواجه شده است. با ورود باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به رقابت برای جذب این بازیکن، بارسا در تلاش خود برای تقویت خط حمله با مشکلات بیشتری روبرو شده است. ناصر الخلیفی، مالک پاری‌سن‌ژرمن، به شدت به دنبال آوردن ویلیامز به پاریس است و این موضوع کار بارسلونا را سخت‌تر کرده است.

کد خبر: ۹۷۳
ورود پاری‌سن‌ژرمن به رقابت برای جذب نیکو ویلیامز؛ بارسلونا در مسیر دشوار

بارسلونا مدتی است که به دنبال تقویت تیم خود در نقل و انتقالات تابستانی است و نیکو ویلیامز یکی از اهداف اصلی آن‌ها محسوب می‌شود. اما مشکل بزرگ اینجاست که اتلتیکو بیلبائو حاضر به واگذاری آسان این بازیکن نیست و برای جدایی ویلیامز مبلغ بالایی درخواست کرده است. این در حالی است که بارسلونا با بحران‌های مالی روبرو است و پرداخت مبلغ بالای فسخ قرارداد ویلیامز برای آن‌ها مشکل‌آفرین شده است.

رقابت سخت‌تر با ورود پاری‌سن‌ژرمن

طبق گزارش‌های منتشر شده در الموندو دیپورتیوو، پاری‌سن‌ژرمن نیز به جمع مشتریان ویلیامز پیوسته است. فرناندو پولو، خبرنگار این رسانه، اعلام کرد که ناصر الخلیفی قصد دارد ویلیامز را به تیم خود بیاورد و حتی حاضر است مبلغی بیشتر از بند فسخ قرارداد او را پرداخت کند. این موضوع باعث شده تا هواداران بارسلونا نگران شوند و جذب ویلیامز برای آبی‌اناری‌ها بسیار دشوارتر شود.

درخشش ویلیامز در یورو ۲۰۲۴

نیکو ویلیامز در یورو ۲۰۲۴ با عملکردی درخشان نقش مهمی در قهرمانی اسپانیا ایفا کرد. او در کنار بازیکنانی همچون یامال و دنی اولمو قدرت خاصی به خط حمله تیم ملی اسپانیا بخشید. بارسلونا علاقه‌مند است که این دو بازیکن را به خدمت بگیرد، اما با توجه به وضعیت مالی فعلی باشگاه، احتمال جذب هر دو بازیکن بسیار کم به نظر می‌رسد.

بارسلونا حالا باید با رقیبی قدرتمند و پولدار مانند پاری‌سن‌ژرمن رقابت کند و این وضعیت کار آن‌ها را برای جذب ویلیامز پیچیده‌تر کرده است. هواداران بارسا امیدوارند که تیم محبوبشان بتواند با موفقیت این مانع جدید را پشت سر بگذارد و ویلیامز را به نیوکمپ بیاورد.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها