انتقام از منچستریونایتد؛ گواردیول اشتباه خود را فراموش نمی‌کند

اشتباه یوشکو گواردیول در جام حذفی باعث شد منچستریونایتد به پیروزی برسد و حالا مدافع کروات منچسترسیتی به دنبال جبران و انتقام از رقیب همشهری است.

کد خبر: ۹۵۱
انتقام از منچستریونایتد؛ گواردیول اشتباه خود را فراموش نمی‌کند

برخی لحظات می‌توانند آینده را تغییر دهند و سرنوشت‌ساز باشند. اشتباه گواردیول در جام حذفی یکی از این لحظات بود که به سود منچستریونایتد تمام شد و باعث شد اریک تن‌هاخ به عنوان سرمربی در تیم باقی بماند. حالا گواردیول و هم‌تیمی‌هایش برای جبران این اشتباه و انتقام از منچستریونایتد مصمم هستند.

اشتباه فراموش‌نشدنی

همه آن صحنه معروف را به یاد داریم. دالو توپ را از سمت چپ دفاع یونایتد برای گارناچو ارسال کرد. گواردیول که یار مستقیم بال آرژانتینی یونایتد بود، تصمیم گرفت توپ را برای اورتگا بفرستد، در حالی که دروازه‌بان در موقعیت مناسبی قرار نداشت و توپ به شکلی بی‌نظیر به گارناچو رسید. گل اول به یونایتد هدیه شد و نتیجه نهایی ۲ بر ۱ به نفع یونایتد رقم خورد.

یوشکو گواردیول در صحبت‌های اخیر خود اعلام کرد که ذهنش همچنان درگیر آن اشتباه است و تا زمانی که انتقام لازم را نگیرد، آرام نخواهد شد. او گفت: هنوز از کاری که انجام دادم، عصبانی هستم. می‌خواستم توپ را به استفان برگردانم ولی او را ندیدم. اشتباه بزرگی بود. گاهی نیاز است بیشتر صحبت کنیم و بیشتر ارتباط برقرار کنیم تا چنین مشکلاتی پیش نیاید. حالا هدف من فقط برد در جام پیش‌رو مقابل یونایتد است و می‌خواهم نشان دهم برای فصل بعد آماده‌ام.

آماده‌سازی آرام سیتیزن‌ها

تیم پپ گواردیولا در آغاز هر فصل به آرامی موتور خود را گرم می‌کند و از دست دادن دیدارهای اولیه برای آنها طبیعی است. منچسترسیتی هنوز جمع کاملی از بازیکنانش را در اختیار ندارد و نیاز به زمان بیشتری برای آماده‌سازی دارد. تغییرات کم در ترکیب تیم نیز می‌تواند دلیل دیگری برای سختی کار آنها باشد.

نباید سیتی را دستکم گرفت

منچسترسیتی کار سختی برای انتقام از یونایتد دارد که با تغییرات فراوانی قوی‌تر از گذشته بازگشته است. با این حال، نباید سیتی را دستکم گرفت. انگیزه بالای گواردیول و هم‌تیمی‌هایش می‌تواند عامل بزرگی برای بردها و قهرمانی‌های بعدی سیتیزن‌ها باشد. اشتباه گواردیول شاید در آغاز تغییر مثبتی برای رقیب ایجاد کرده باشد، اما می‌تواند در آینده به قهرمانی‌های بیشتری برای منچسترسیتی منجر شود.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها