ژاوی راضی به ماندن شد تا بارسا اخراجش کند!

ژاوی به زودی از بارسا اخراج خواهد شد.

کد خبر: ۳۴۹
ژاوی راضی به ماندن شد تا بارسا اخراجش کند!

ژاوی، سرمربی جوان بارسلونا که تیم را فصل گذشته به قهرمانی لالیگا رساند و این فصل نایب قهرمانی‌اش را همزمان با رساندن تیم به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرد در نهایت از هدایت تیم برکنار شد.
ژاوی پیش از این اعلام کرده بود در پایان فصل سکان هدایت این تیم را واگذار خواهد کرد و  چندی پیش در جلسه‌اش با لاپورتا مصوب شد فصل آینده هم هدایت بلوگرانا را در دست داشته باشد اما ظهر جمعه به نقل از فابریتزیو رومانو، باشگاه بارسلونا به این تصمیم رسید فصل آینده ژاوی هدایت بارسلونا را در دست نداشته باشد و از هانسی فلیک به‌عنوان اصلی‌ترین گزینه جانشینی نام برده می‌شود.
با این حساب، ژاوی روز یکشنبه برای آخرین بار مقابل سویا روی نیمکت بارسلونا خواهد نشست و درحالی که این واپسین دیدار فصل بارسلوناست و تیم رتبه دوم در لالیگا را قطعی کرده با هواداران و بازیکنان این تیم خداحافظی می‌کند. مدت‌هاست هانسی فلیک به انتظار قطعی شدن اخراج ژاوی بوده و اکنون باشگاه بارسلونا قادر است سکان هدایت تیم را به دست سرمربی باتجربه آلمانی واگذار کند که سابقه در هم کوبیدن بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا با 8 گل را هم روی نیمکت بایرن داشته است.
این پایان همکاری ثمره حضور ژاوی و دستیارانش در جلسه‌ای با مدیریت بارسلونا و دکو بوده است و خبر پایان همکاری را باشگاه بارسلونا رسماً اعلام کرده است. هفته آینده خبر آغاز همکاری باشگاه بارسلونا با هانسی فلیک اعلام خواهد شد و این تیم تحت هدایت سرمربی آلمانی فاتح لیگ قهرمانان اروپا به تور پیش فصل خواهد می‌رود و نخستین تجربه خارج از آلمان را به فلیک می‌دهد.
پیروزی مقابل آلمریا صدمین بازی بارسلونا تحت هدایت ژاوی بود. تنها پپ گواردیولا و لوئیس انریکه آمار بهتری نسبت به ژاوی روی نیمکت بارسلونا پس از انجام صد بازی داشته‌اند و این سرمربی 15 بازی اخیرش روی نیمکت بارسلونا را با 11 پیروزی از جمله کسب پیروزی دور رفت لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاریس در پارک دپرنس به پایان رساند.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها