بازگشت مهدی طارمی به نیمکت در داربی حساس اینتر - میلان

مهدی طارمی در بازی حساس داربی دلامادونینا برابر میلان که یکشنبه شب برگزار خواهد شد، به نیمکت بازخواهد گشت. این تصمیم پس از تساوی اینتر برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان گرفته شده است.

کد خبر: ۱۵۴۰
بازگشت مهدی طارمی به نیمکت در داربی حساس اینتر -  میلان

تیم فوتبال اینتر، پس از تساوی بدون گل در دیدار چهارشنبه شب خود مقابل منچسترسیتی در دور اول لیگ قهرمانان اروپا، حالا در آستانه یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود قرار دارد: دربی دلامادونینا در هفته پنجم سری A ایتالیا که در ورزشگاه سن‌سیرو برگزار می‌شود. این دیدار، که همیشه از اهمیت زیادی برخوردار بوده، برای اینتر و میلان اهمیت بیشتری پیدا کرده، چراکه هر دو تیم در صدد تثبیت جایگاه خود در جدول هستند. انتظار می‌رود که سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، تغییراتی در ترکیب تیمش نسبت به بازی مقابل منچسترسیتی اعمال کند تا بتواند در این بازی حساس به نتیجه دلخواه برسد.

روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» نیز در گزارشی به این موضوع پرداخته و عنوان کرده است که اینتر احتمالاً برای رویارویی با میلان دست به پنج تغییر در ترکیب اصلی خود خواهد زد. بنابر این گزارش، اینزاگی تصمیم گرفته است تا بازیکنانی همچون بنجامین پاوار، هنریک مخیتاریان، لائوتارو مارتینس و دنزل دومفریس را به ترکیب ابتدایی تیم بازگرداند.

همچنین خبر خوش برای هواداران نراتزوری این است که فدریکو دی‌مارکو، که به دلیل خستگی عضلانی از همراهی تیم در بازی با منچسترسیتی بازمانده بود، حالا با پشت سر گذاشتن مشکلات عضلانی خود، امروز (جمعه) به تمرینات گروهی اینتر بازگشته و آماده حضور در ترکیب اصلی برای دربی است. او در این بازی جایگزین کارلوس آگوستو خواهد شد.

ترکیب احتمالی اینتر برای این بازی شامل بازیکنانی چون زومر، پاوار، آچربی، باستونی، دومفریس، بارلا، چالهان‌اوغلو، مخیتاریان، دی‌مارکو، تورام و لائوتارو مارتینس خواهد بود.

با این حال، مهدی طارمی، مهاجم ایرانی اینتر که در بازی مقابل منچسترسیتی تمام ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت، در این بازی حساس دوباره به نیمکت بازخواهد گشت.

دیدگاه
پربحث‌ترین
اخبار روز سایر رسانه ها